PDA

View Full Version : <Xio's NFLDC VIP Fantasy Football League>


Xiomera
09-01-2007, 12:06 PM
*** This league is full ***

Members:

1. Xiomera
2. draftguru
3. BuckNaked
4. Judhead
5. DHVF

6. MaxV
7. Yodachu
8. Scotty D
9. ERU
10. NIP

Xiomera
09-01-2007, 12:07 PM
Discuss the draft, trades, and everything else here.

draftguru151
09-01-2007, 12:13 PM
I whooped that draft. :D

Xiomera
09-01-2007, 12:15 PM
I won the draft . . . my team:

QB - Tony Romo, Phillip Rivers, Jon Kitna
RB - Joseph Addai, Willis McGahee, Thomas Jones, Chris Brown
WR - Marques Colston, T.J. Houshmadzadeh, Plaxico Burress, Vincent Jackson, Wes Welker, Jacoby Jones
TE - Vernon Davis, Owen Daniels
DEF - Green Bay Packers, Denver Broncos
K - Robbie Gould

DHVF
09-01-2007, 12:21 PM
Come on fellas, we all know that I dominated that thang.

QB - Marc Bulger/Matt Schaub/Daunte Culpepper
RB - Ladainian Tomlinson/Chester Taylor/Lendale White/Leon Washington/Vernand Morency/Anthony Thomas
WR - Chad Johnson/Calvin Johnson/Hines Ward/Jerricho Cotchery/Jerry Porter/Sidney Rice
TE - Antonio Gates
K - Neil Rackers
D/ST - Minnesota Vikings

draftguru151
09-01-2007, 12:23 PM
QB- Donovan McNabb, Matt Leinart, Alex Smith
RB- Brian Westbrook, Travis Henry, Julius Jones, Mike Bell, Brian Leonard, Correll Buckhalter, Tony Hunt
WR- Reggie Wayne, Javon Walker, Andre Johnson, Santonio Holmes, Ernest Wilford
TE- Kellen Winslow
Def- Patriots
K- Mike Nugent

Scotty D
09-01-2007, 12:28 PM
I don't know. I have Yoda week 1.

QB Tom Brady
QB Ben Roethlisberger
RB Steven Jackson
RB Carnell Williams
RB Warrick Dunn
WR Steve Smith
WR Roy Williams
WR Santana Moss
TE Benjamin Watson
D/ST Bears D/ST
K Matt Stover

Bench

WR Greg Jennings
WR Muhsin Mohhammed
RB Ron Dayne
RB Kevin Jones
QB David Garrad
TE Zac Miller

MaxV
09-01-2007, 12:44 PM
QBs:
Carson Palmer
Vince Young
Jay Cutler

RBs:
Reggie Bush
Brandon Jacobs
Fred Taylor
Reuben Droughns
T.J. Duckett

WRs:
Torry Holt
Randy Moss
Chris Chambers
Kevin Curtis
Matt Jones
Drew Carter

TEs:
Todd Heap
Greg Olsen

D/ST:
Chargers

K:
Josh Scobee

BuckNaked
09-01-2007, 01:32 PM
LMAO, someone needs to post Jughead's team.

Xiomera
09-01-2007, 01:38 PM
OK, here is the team that was Auto-drafted for Judhead based off his rankings:

Starters:

QB - Jake Delhomme, Joey Harrington
RB - Larry Johnson, Ronnie Brown, Ahman Green
WR - Marvin Harrison, Donte Stallworth, Devery Henderson
TE - Jeremy Shockey
K - Nate Kaeding
DEF - Eagles

Bench:
Jerious Norwood, Adrian Peterson (MIN), Brandon Jackson, LaMont Jordan, L.J. Smith, D.J. Hackett, Chris Henry

Got enough Running Backs, Jug?

BuckNaked
09-01-2007, 02:08 PM
QB Matt Hasselback
QB Eli Manning
RB Frank Gore
RB Clinton Portis
RB Deuce McCalister
WR Terrell Owens
WR Larry Fitzgerald
WR Lavernues Coles
TE Chris Cooley
D/ST Ravens
K Shayne Graham
Bench Michael Turner
Bench Brett Favre (antichrist)
Bench Ronald Curry
Bench Dallas Clark
Bench JJ Arrington
Bench Jason Elam
Bench Brandon Jones

draftguru151
09-01-2007, 02:10 PM
So far Buck is the only team I've seen close to mine.

yodabear
09-01-2007, 02:44 PM
I have Drew Brees and Peyton Manning at QB, that is all I need. And I have Vinatieri and Wilkins at kicker.

Xiomera
09-01-2007, 07:49 PM
So far Buck is the only team I've seen close to mine.

How the hell is my team not better or at least equal? You're whack dude! http://www.nfldraftcountdown.com/forum/images/icons/icon7.gif

MaxV
09-01-2007, 08:09 PM
Everyone has high expectations at this point. Time will tell.

Xiomera
09-01-2007, 08:12 PM
Let's play evaluate someone elses team . . . starting with mine:

Likes, dislikes, dirty remarks all welcome.


QB - Tony Romo, Phillip Rivers, Jon Kitna
RB - Joseph Addai, Willis McGahee, Thomas Jones, Chris Brown
WR - Marques Colston, T.J. Houshmadzadeh, Plaxico Burress, Vincent Jackson, Wes Welker, Jacoby Jones
TE - Vernon Davis, Owen Daniels
DEF - Green Bay Packers, Denver Broncos
K - Robbie Gould

draftguru151
09-01-2007, 08:20 PM
Romo is to iffy for me, big question mark, I actually think he'll be your 3rd best QB. McGahee is a big question mark as well. I like Thomas Jones but Chris Brown as your only other RB is worrisome. Colston could be big but the one year wonder thing is always there. Housh is a reliable player, Plax could put up some big numbers but his surroundings worry me, really like Jackson on the bench but not the 2 other guys. Vernon could be a big time player and Daniels is a good back up. Ds and kicker are good. Definitely have some players to compete, and if Romo and McGahee perform you could definitely be a top team, but I don't know if that will happen.

Xiomera
09-01-2007, 08:34 PM
QB- Donovan McNabb, Matt Leinart, Alex Smith
RB- Brian Westbrook, Travis Henry, Julius Jones, Mike Bell, Brian Leonard, Correll Buckhalter, Tony Hunt
WR- Reggie Wayne, Javon Walker, Andre Johnson, Santonio Holmes, Ernest Wilford
TE- Kellen Winslow
Def- Patriots
K- Mike Nugent

QB's are ok. McNabb is always an injury risk. Leinart is unproven. Running back depth is questionable with only two full time starters, and one time share RB. Receivers are the strength of your team, though Wilford is crap. KW2 is good, and yet he will not produce as he should based on the Cleveland QB situation. Pats are a good defense. Nugent is a above average kicker, though better could be had.

draftguru151
09-01-2007, 08:45 PM
K2 had the most catches for any TE with Frye and Anderson last year, the QB situation has only gotten better, not to mention the rest of the offense and Winslow will actually have 2 legs to play with this year. JJ is definitely the weak link to my team, but there's worse starting RBs. I definitely like the depth there, Bell will produce as if Henry gets dinged up I'll be fine, same with the Eagles back up, and Leonard is a guy who could put up some interesting stats running and receiving. While Wilford isn't amazing he'll still probably end up as the #1 WR on that team. I figure one of the young QBs will step up (I still want to kill whoever took Cutler from me) and should be able to fill in for McNabb if he does down. Thanks. :)

yodabear
09-02-2007, 11:28 AM
GONNA DOMINATE, GOT THE TWO BeST QBS, KS, AND DEFENSES, THE RAMS AND SOMEOTHER TEAM.

BuckNaked
09-02-2007, 11:29 AM
GONNA DOMINATE, GOT THE TWO BeST QBS, KS, AND DEFENSES, THE RAMS AND SOMEOTHER TEAM.

Yoda, you're team is unstoppable. I mean, is it possible to stop BOTH Vinatieri and Wilkins? I just don't think so.

yodabear
09-02-2007, 11:32 AM
Yoda, you're team is unstoppable. I mean, is it possible to stop BOTH Vinatieri and Wilkins? I just don't think so.

Yeah, I mean Matthew Berry was at our draft yesterday, and he absolutley freaking out. I wasn't listening to him and his dumbass suggestions. Don't draft ur kicker to the last round, 9 and 12 baby! Go RB, RB, I WENT QB, QB, ha, ha. Take that u little 12 year person who needs to hit puberty.

Xiomera
09-02-2007, 12:57 PM
Yeah, I mean Matthew Berry was at our draft yesterday, and he absolutley freaking out. I wasn't listening to him and his dumbass suggestions. Don't draft ur kicker to the last round, 9 and 12 baby! Go RB, RB, I WENT QB, QB, ha, ha. Take that u little 12 year person who needs to hit puberty.

All that angst. Yoda, I love you man.

Scotty D
09-09-2007, 02:30 PM
My QBs are tearing it up. Rothlisberger and Brady.

Xiomera
09-09-2007, 03:35 PM
I am getting killed today.

BuckNaked
09-09-2007, 03:37 PM
Jughead is raping me at the moment.

yodabear
09-09-2007, 03:41 PM
I am getting killed today.

U and me both man. Brady, Roethlisberger, Smith: yikes.

draftguru151
09-10-2007, 10:22 PM
Unless Vernon Davis puts up 23 more points than Matt Leinart I'm gonna start 1-0. :D

Xiomera
09-11-2007, 07:43 AM
What makes me the maddest is that if I hadn't started V. Jackson in place of what I thought was a slightly injured Plaxico Burress, then I would have won. DAMN IT!

DHVF
09-11-2007, 08:49 AM
Ya'll best be scared as the Demon train is on a rampage.

Xiomera
09-16-2007, 07:53 PM
I lead 142-141 this week . . . damn this is close.

draftguru151
09-16-2007, 08:14 PM
I'm down 13 points right now, with McNabb and Westbrook left to play.

Xio buck has Portis and Cooley left, I think you're done.

Xiomera
09-17-2007, 01:20 PM
I'm down 13 points right now, with McNabb and Westbrook left to play.

Xio buck has Portis and Cooley left, I think you're done.

Yeah, I am done. I suck in this league.

diabsoule
09-17-2007, 02:33 PM
Damn. I missed it. I need to check the Fantasy thread more often.

BuckNaked
09-17-2007, 02:43 PM
Yeah, I am done. I suck in this league.

Haha, 2-0 for me.

Scotty D
09-17-2007, 03:05 PM
Haha, 2-0 for me.

Same here. :)

DHVF
09-17-2007, 03:30 PM
Same here. :)
Wooooo, domination!

draftguru151
09-18-2007, 10:37 AM
Westbrook came up big for me last night, 2-0. :D

I actually beat ERU in 2 leagues this weekend, lol.

Scotty D
09-23-2007, 05:44 PM
Should go 3-0 unless Lendale White go buckwild hahaha. Roy Williams was big for me today as well as Tom Brady again.

Xiomera
09-23-2007, 05:45 PM
Losing by a small margin right now, but i have lots of guys left to play tonight and tomorrow.

draftguru151
09-23-2007, 05:54 PM
Thank goodness for McNabb and Westbrook. Unless Brees and Witten put up 50 tonight I should win.

yodabear
09-23-2007, 06:11 PM
Thank goodness for McNabb and Westbrook. Unless Brees and Witten put up 50 tonight I should win.

I'm playing Brees and Witten in my league for money, so I hope they suck big time cuz I am 2-0 in that.

Scotty D
09-25-2007, 12:02 PM
Most points scored in teh league and 3-0!! get some.

MaxV
09-25-2007, 12:40 PM
I'm willing to trade Kevin Curtis, Greg Olsen, Isaac Bruce, Chris Chambers and Jay Cutler.

I'm looking for a good RB.

yodabear
09-25-2007, 03:55 PM
I regret going QB-QB

Scotty D
09-27-2007, 11:52 AM
Santana Moss on the block. Looking for rbs.

Xiomera
10-01-2007, 02:23 PM
I need to upgrade my TE position over Owen Daniels . . . anyone interested in any of my wideouts should contact me.

I have Plaxico, Wes Welker, Crayton, Housh, Colston, Vincent Jackson

Scotty D
10-01-2007, 04:34 PM
Steve Smith and Roy Williams on block. Need RBs.

Scotty D
10-01-2007, 10:36 PM
So I lost to a team that started Chris Cooley and Clinton Portis. Bowe has 28 points on my bench. Jackson is out this sunday. Cadillac is out for the season. Hug plz?

draftguru151
10-01-2007, 10:43 PM
So I lost to a team that started Chris Cooley and Clinton Portis. Bowe has 28 points on my bench. Jackson is out this sunday. Cadillac is out for the season. Hug plz?

Ha, and his back up TE had 22 points.

I remain undefeated. :D

Got lucky this week with Max not scoring much, I got 8 points from McNabb, Leinart, Westbrook and Walker. Thank you Mr. Holmes.

Xio put up 160. :o

Xiomera
10-02-2007, 07:33 AM
So I lost to a team that started Chris Cooley and Clinton Portis. Bowe has 28 points on my bench. Jackson is out this sunday. Cadillac is out for the season. Hug plz?

Ask yoda . . . http://www.nfldraftcountdown.com/forum/images/icons/icon7.gif

yodabear
10-02-2007, 07:36 AM
Ask yoda . . . http://www.nfldraftcountdown.com/forum/images/icons/icon7.gif

I'll do a lot more than hug, how about a dry hump. I am in a great mood, I win!

yodabear
10-02-2007, 07:36 AM
Wonder if I can change my name from Yodachu to Sex Tiger.

MaxV
10-02-2007, 08:50 AM
Ha, and his back up TE had 22 points.

I remain undefeated. :D

Got lucky this week with Max not scoring much, I got 8 points from McNabb, Leinart, Westbrook and Walker. Thank you Mr. Holmes.

Xio put up 160. :o

My RB situation is a mess.

I was starting Najeh Davenport, DeShawn Wynn and Rueben Droughns this week.

I'm not going anywhere in this league.

Scotty D
10-02-2007, 02:48 PM
Roy Williams, Steve Smith, Steven Jackson on the block. Looking to move these guys.

draftguru151
10-09-2007, 07:24 PM
5-0 baby. :D Definitely not winning next week though. :(

yodabear
10-09-2007, 09:58 PM
1-4, I am not doing so hot in fantasy league this year with Xio.

BuckNaked
10-09-2007, 09:59 PM
5-0 baby. :D Definitely not winning next week though. :(

Yeah, but i'm better than you.

yodabear
10-09-2007, 10:08 PM
1-4, I am not doing so hot in fantasy league this year with Xio.

But I am making fantasies with Xio.

Xiomera
10-11-2007, 03:57 PM
1-4, I am not doing so hot in fantasy league this year with Xio.

But I am making fantasies with Xio.

Yoda, did you just quote yourself?

yodabear
10-11-2007, 08:03 PM
Yoda, did you just quote yourself?

Yes, I did just quote myself. I am gonna attend a party with sushi and important people.

Xiomera
10-11-2007, 09:12 PM
Yes, I did just quote myself. I am gonna attend a party with sushi and important people.

Don't drive your car into the Harbor.

draftguru151
10-11-2007, 09:40 PM
Don't drive your car into the Harbor.

I doubt that's gonna happen again.

yodabear
10-11-2007, 09:45 PM
Don't drive your car into the Harbor.

I don't have my liscense, so I won't.

Scotty D
10-14-2007, 03:12 PM
Jughead is having his way with me today. He's got Ronnie Brown, Larry Johnson, and Adrian Peterson. AD has 40 pts and teh other two are +20.

Xiomera
10-14-2007, 07:59 PM
I think I am gonna win . . .

draftguru151
10-14-2007, 11:10 PM
When Kurt Warner, Brian Leonard, Demetrius Williams, Michael Jenkins, and Dennis Northcutt started I was not expecting a win. When LT put up 45, I knew it.

DHVF
10-15-2007, 12:13 AM
When Kurt Warner, Brian Leonard, Demetrius Williams, Michael Jenkins, and Dennis Northcutt started I was not expecting a win. When LT put up 45, I knew it.lol....eat it!

Xiomera
10-15-2007, 07:10 AM
Sorry to beat you so badly this week yoda . . . those bruises will heal.

Jughead10
10-15-2007, 07:17 AM
Jughead is having his way with me today. He's got Ronnie Brown, Larry Johnson, and Adrian Peterson. AD has 40 pts and teh other two are +20.

I never knew this thread existed. If Larry Johnson returns to form and Adrian Peterson becomes a consistent threat, my RBs can hopefully carry my crappy QBs.

yodabear
10-15-2007, 03:55 PM
Sorry to beat you so badly this week yoda . . . those bruises will heal.

Which beating are u talking about?

Xiomera
10-15-2007, 03:56 PM
Which beating are u talking about?

The one that is about to be complete once Joey Harrington throws 4 picks tonight.

yodabear
10-15-2007, 04:03 PM
The one that is about to be complete once Joey Harrington throws 4 picks tonight.

Yeah, I enjoyed the other 7 beatings over the past week.

Xiomera
10-15-2007, 04:14 PM
Yeah, I enjoyed the other 7 beatings over the past week.

Every day of the week and twice on Sunday's . . . that's my policy.

yodabear
10-15-2007, 04:24 PM
Every day of the week and twice on Sunday's . . . that's my policy.

What was the thing u were doing last night.

Xiomera
10-15-2007, 04:27 PM
What was the thing u were doing last night.

Yoda, that may be inappropriate to discuss among some of our younger forum members.

[but I generally refer to it as the Hokey Pokey]

yodabear
10-15-2007, 04:32 PM
Yoda, that may be inappropriate to discuss among some of our younger forum members.

[but I generally refer to it as the Hokey Pokey]

Now that procedure u were talking about, are u getting it?

Xiomera
10-15-2007, 05:35 PM
Now that procedure u were talking about, are u getting it?

The lasik eye surgery? Nah, my glasses give me the look of great intelligence.

Jughead10
10-22-2007, 07:35 AM
My team is just hitting it's stride now, but my the hole I dug is probably too deep.

Xiomera
10-22-2007, 12:57 PM
Sorry Scotty, but I think I am gonna win.

Scotty D
10-22-2007, 05:01 PM
Sorry Scotty, but I think I am gonna win.

Yeah. Should went with Big Ben. Didn't know Bailey was going to be out.

MaxV
10-29-2007, 10:41 PM
Wow, I beat Scotty by 2.5.

I was leading by a fair margin, but that big play by Jennings in the end of the Packers-Broncos game damn near won it for him.

Scotty D
10-29-2007, 10:43 PM
Wow, I beat Scotty by 2.5.

I was leading by a fair margin, but that big play by Jennings in the end of the Packers-Broncos game damn near won it for him.

I ran and checked after that happened hahaha. GG.

Jughead10
10-30-2007, 07:18 AM
I think last week was a big dagger in my hopes of digging out of a 0-4 start. My team sucked this week.

MaxV
10-30-2007, 09:57 AM
LOL, check out the final score in the game between me and Scotty.

143.5-143.

yodabear
10-30-2007, 12:42 PM
AND THE UNDEFEATED goes down to Yoda.............................................. .......






ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha. YES!

Xiomera
10-30-2007, 07:20 PM
AND THE UNDEFEATED goes down to Yoda.............................................. .......






ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha. YES!

Nice work Yoda.

MaxV
11-20-2007, 03:38 PM
2 more weeks remaining before the playoffs in this league. The races in both conferences are tight.

What is the format for the playoffs? I noticed it's 2 rounds with 2 weeks per round, I'm not sure what that means.

Xiomera
11-20-2007, 07:34 PM
2 more weeks remaining before the playoffs in this league. The races in both conferences are tight.

What is the format for the playoffs? I noticed it's 2 rounds with 2 weeks per round, I'm not sure what that means.

That means the top two teams from each division are matchup against each other for two weeks (combined pt. totals for the two weeks). Winners advance to the final.

MaxV
11-20-2007, 08:08 PM
That means the top two teams from each division are matchup against each other for two weeks (combined pt. totals for the two weeks). Winners advance to the final.

Oh, that's cool.

I hope my team makes it.

Xiomera
11-29-2007, 04:22 PM
Big weekend coming up. Playoff spots are up for grabs. Set your lineups . . .

Jughead10
11-29-2007, 04:50 PM
Big weekend coming up. Playoff spots are up for grabs. Set your lineups . . .

Ha, I'm done. Started off weak and then rolled off 4 in a row. Then Adrian Peterson, Larry Johnson, and Ronnie Brown all got hurt. And that was that.

Xiomera
12-02-2007, 11:12 AM
Damn you Patrick Crayton . . . why did I have to bench you!

Xiomera
12-04-2007, 07:43 AM
Playoff matchups are set . . .

Scotty vs. Xio will be legendary . . .

Scotty D
12-04-2007, 08:34 AM
Playoff matchups are set . . .

Scotty vs. Xio will be legendary . . .

Ahhh awesome. Good luck.

Scotty D
12-16-2007, 07:20 PM
Unless Burress has the game of the century I got you Xio. sry.

Xiomera
12-16-2007, 07:26 PM
Unless Burress has the game of the century I got you Xio. sry.

Yeah, it just wasn't happening for me team today.

Congrats

Scotty D
12-16-2007, 07:27 PM
Yeah, it just wasn't happening for me team today.

Congrats

Lets just combine our team and take it to the championship.

MaxV
12-16-2007, 07:35 PM
Baring something unbelievable happenning in these last games, it'll be Scotty vs. MaxV in the final.

Unless I'm mistaken, the last time our 2 teams met, I won by 0.5.

I had a comfortable lead before Jennings caught that deep TD pass in the OT and almost won it for Scotty.

Scotty D
12-16-2007, 07:38 PM
Baring something unbelievable happenning in these last games, it'll be Scotty vs. MaxV in the final.

Unless I'm mistaken, the last time our 2 teams met, I won by 0.5.

I had a comfortable lead before Jennings caught that deep TD pass in the OT and almost won it for Scotty.

Ohh that was against you? That was sick.

MaxV
12-16-2007, 07:47 PM
Ohh that was against you? That was sick.

Yeah, it was.

Anyway, it should be a great game.

Part of the problem with these last 2 weeks is that some teams are clinching and may rest some of their starters.

MaxV
12-31-2007, 12:26 PM
The CHAMP is here!!!

Great game Scotty.

Overall, this league was very competative.