PDA

View Full Version : NFLDC Fantasy Hockey? (Yahoo)


Vikes99ej
09-06-2009, 10:15 PM
Hey, I was wondering if anyone on here would actually do this haha. I'm thinking about making a league on yahoo (probably 8 to 12 people). Let me know if you're interested.

More info:

League ID: 122997

League Name: NFLDC

League Password: scottwrightFTW

- I have the draft set to 7:30 PM Central Time. give me a shout if that doesnt work so hot

Job
09-06-2009, 10:46 PM
I guess so.

slightlyaraiderfan
09-06-2009, 11:01 PM
i've ran a league the last 2 or 3 yrs, there is interest..

i'm in

Todd Bertuzzi
09-06-2009, 11:03 PM
I'm down..jfwfu

619
09-06-2009, 11:08 PM
I'd love to be in this.

Vikes99ej
09-06-2009, 11:12 PM
Ok guys! Great to here, I'll try setting up tonight. Probably 8 people in the league. I'm thinking Wednesday or Thursday night for a draft, what night works for you guys?

slightlyaraiderfan
09-06-2009, 11:34 PM
8 isnt too small of a league? i'm sure you can get 10 or 12, once people see this thread...

Vikes99ej
09-06-2009, 11:36 PM
8 isnt too small of a league? i'm sure you can get 10 or 12, once people see this thread...

Yeah, I have the max set at 12, so I guess first come first serve haha.

jimmylishis
09-07-2009, 12:55 AM
i guess im down

Vikes99ej
09-07-2009, 07:52 PM
Right now the draft is put down for 7:30 PM on Thursday night, but I can always change that.

Job
09-07-2009, 09:24 PM
Whatever the time is, I'll forget and be late.

Vikes99ej
09-08-2009, 09:05 AM
Whatever the time is, I'll forget and be late.

I'm thinking I'm going to move it to next week, seeing as we only have 5 people in the league right now lol.

Wootylicous
09-08-2009, 10:10 AM
You know I'm always in for that !

Vikes99ej
09-08-2009, 10:36 AM
On second thought, Thursday is still two days away so some more people could join. Is Thursday at 7:30 P.M. going to absolutely not work for anyone?

fischbowl
09-08-2009, 10:57 AM
If there is a need for one more, I'd be down

Vikes99ej
09-08-2009, 10:59 AM
If there is a need for one more, I'd be down

Well, we have 7 right now, so we'd gladly welcome you! I can have up to 12, I just don't want to end up with an odd number of people and a bye week.

Todd Bertuzzi
09-08-2009, 02:10 PM
Thursday's probably no good for most since the NFL season kicks off then and it is a football forum. How about early next week?

Vikes99ej
09-08-2009, 04:07 PM
Thursday's probably no good for most since the NFL season kicks off then and it is a football forum. How about early next week?

yeah, I can do that. Probably Tuesday or Wednesday

SuperMcGee
09-08-2009, 05:20 PM
I guess so.

Seriously, is Connolly your cousin or something?

Job
09-08-2009, 06:01 PM
I got no explanation for that obsessive man-love I have for him. Just happened at first sight.

SuperMcGee
09-08-2009, 06:10 PM
Fair enough. Just wish you'd get to see him more. America needs that kind of talent.

Vikes99ej
09-08-2009, 08:42 PM
NEW DRAFT TIME

The draft is now set for Wednesday, September 16th at 8:00 P.M. Central Time

fischbowl
09-08-2009, 09:20 PM
Can you make it later?

Vikes99ej
09-08-2009, 09:22 PM
Can you make it later?

For you, Fischy, anything. How late? I didn't want to make it too late lol because I know many of you guys are on the east coast, but I can certainly be flexible.

fischbowl
09-08-2009, 09:26 PM
For you, Fischy, anything. How late? I didn't want to make it too late lol because I know many of you guys are on the east coast, but I can certainly be flexible.

Like 10ish Eastern if that's possible please. I've been getting home from work late recently

Vikes99ej
09-08-2009, 09:28 PM
Like 10ish Eastern if that's possible please. I've been getting home from work late recently

I'll move it to 8:00 P.M. then.

fischbowl
09-08-2009, 09:39 PM
I'll move it to 8:00 P.M. then.

Sweet, Thanks Vikes

I also changed my team name to keep with the Kevin Smith theme

slightlyaraiderfan
09-08-2009, 10:02 PM
just signed up

Todd Bertuzzi
09-08-2009, 10:08 PM
Sweet, Thanks Vikes

I also changed my team name to keep with the Kevin Smith theme

Fisch can I grab a Gatorade?

fischbowl
09-08-2009, 10:21 PM
Fisch can I grab a Gatorade?

If you grab a Gatorade, then everybody's gonna grab one.

brodie306
09-08-2009, 10:38 PM
Any room in this league?

Vikes99ej
09-08-2009, 11:01 PM
Any room in this league?

You bet. Right now there are 2 spots open.

brodie306
09-08-2009, 11:02 PM
I just joined.

Vikes99ej
09-08-2009, 11:06 PM
Okay, good to hear.

For players that we drop, do we want to do a waiver-wire type system, or should they go directly into free agency once they are released?

Vikes99ej
09-08-2009, 11:32 PM
vikes: still have a spot?

Yeah, I have two left.

Job
09-09-2009, 06:17 AM
Okay, good to hear.

For players that we drop, do we want to do a waiver-wire type system, or should they go directly into free agency once they are released?

Waiver I'd say.

Vikes99ej
09-14-2009, 03:42 PM
Just a friendly reminder, the draft is at 8:00 PM Central Time on Wednesday

slightlyaraiderfan
09-16-2009, 07:32 PM
draft in 30 mins !

Vikes99ej
09-16-2009, 07:34 PM
draft in 30 mins !

ZOMG can't wait!

Wootylicous
09-16-2009, 07:40 PM
DRAFT NOW! 4th pick wooo !

fischbowl
09-16-2009, 07:44 PM
LAST PICK! wtf no coo broo

SuperMcGee
09-16-2009, 07:45 PM
No njx :/

fif :/

Hockey : )

Job
09-16-2009, 07:49 PM
What, 9th pick? I hate you all.

Vikes99ej
09-16-2009, 10:08 PM
Well, that went well. Good luck this season guys!

SuperMcGee
09-16-2009, 10:15 PM
Don't need luck. I have

http://www.inahead.com/montreal_canadiens/max-pacioretty-wolverines.jpg

Jensen
09-16-2009, 10:16 PM
Damn it, I'm a ******* idiot. I just realized I took both Datsyuk and Zetterberg and they both play for the same damn team so I'm going to be screwed at center when Detroit doesn't play. **** me.

Wootylicous
09-16-2009, 10:23 PM
Mike Ribeiro is available !

Vikes99ej
09-16-2009, 10:43 PM
Damn it, I'm a ******* idiot. I just realized I took both Datsyuk and Zetterberg and they both play for the same damn team so I'm going to be screwed at center when Detroit doesn't play. **** me.

Yeah, I thought about that too when I was thinking about Seabrook when I had Duncan Keith. I also didn't realize Kessel is out till November :/

brodie306
09-17-2009, 09:25 AM
Sorry I missed out on the draft last night guys, I did prerank tho and am pretty happy with what I got. I'm open for trades tho, let the games begin!