PDA

View Full Version : Pokemon Card Openings


MiMoOo
03-05-2010, 10:57 PM
I am not hating on this kid, he just makes it funny because he freaks out.
My favorite parts include:

4:08-4:45

5:40-5:55

8:07-8:22

Enjoy.
http://www.youtube.com/watch?v=VZKCGSyiwIU

bored of education
03-05-2010, 11:04 PM
the abercrombie bag > all those cards

iowatreat54
03-05-2010, 11:07 PM
If this kid is over the age of 5, I'm going to cry.

Not because he plays with pokemon cards, but because he can't read.

MiMoOo
03-05-2010, 11:07 PM
the abercrombie bag > all those cards
LOL, very true!

iowatreat54
03-05-2010, 11:09 PM
I also like how he's the only person there, and then he's like, "Sorry, that was my brother, or friend."

TitanHope
03-05-2010, 11:11 PM
He has a hard enough time opening those card packs. He's gonna have no chance opening condom wrappers.

Lol, I'm just kidding. He's never gonna need a condom!

MiMoOo
03-05-2010, 11:23 PM
It's funny when he says "I'M GOOD" like it takes skill to get the cards ahhaha

Draft King
03-05-2010, 11:24 PM
This was pretty damn funny.

TitanHope
03-05-2010, 11:33 PM
It's funny when he says "I'M GOOD" like it takes skill to get the cards ahhaha

"I gettin' good!"

I'm assuming the kid's a little slow. I mean, he has to be...

MiMoOo
03-05-2010, 11:38 PM
"I gettin' good!"

I'm assuming the kid's a little slow. I mean, he has to be...
Your probably right.

MichaelJordanEberle (sabf)
03-05-2010, 11:39 PM
619!! I didn't know you were a pokemon card enthusiast.

ElectricEye
03-05-2010, 11:39 PM
http://images.encyclopediadramatica.com/images/2/2e/Pokemans.jpg

I believe this is appropriate.

MiMoOo
03-05-2010, 11:42 PM
http://i45.tinypic.com/24xm1r5.jpg

ElectricEye
03-05-2010, 11:46 PM
http://img18.imageshack.us/img18/9418/hoohv.jpg

MichaelJordanEberle (sabf)
03-05-2010, 11:48 PM
Christ, this guy isn't even a good pokemon nerd. He has no knowledge of the original 150. Back in the day, I caught all 150 pokemans. I know nothing beyond 151, but I'll be damned if I can't pronounce Dratini and Vileplume correctly. **** this guy for raping my childhood like he was Ben Roethlisberger.

I left this guy a mean comment!!!

iowatreat54
03-05-2010, 11:53 PM
Christ, this guy isn't even a good pokemon nerd. He has no knowledge of the original 150. Back in the day, I caught all 150 pokemans. I know nothing beyond 151, but I'll be damned if I can't pronounce Dratini and Vileplume correctly. **** this guy for raping my childhood like he was Ben Roethlisberger.

I left this guy a mean comment!!!

Not even the original 151.

He pronounces "pokeball" as "poak ball" instead of the proper "pokay ball."

I mean, god damnit, it's Pokemon. "Pokay mon," not "Poak mon." Why the hell would it be "Pokay mon" and an item would be pronounced "Poak ball."

MichaelJordanEberle (sabf)
03-05-2010, 11:59 PM
Not even the original 151.

He pronounces "pokeball" as "poak ball" instead of the proper "pokay ball."

I mean, god damnit, it's Pokemon. "Pokay mon," not "Poak mon." Why the hell would it be "Pokay mon" and an item would be pronounced "Poak ball."

Yeah I noticed that too! And there was another type of ball too that he couldn't pronounce. Primer ball I think? He was like "...Preemer ball?" And then there was another pokay thing that he pronounced like poak. What a ****** prick. I haven't gotten this passionate about Pokemon since I was 10.

Seriously though go to his channel and read the comments. so funny.

ElectricEye
03-06-2010, 12:00 AM
I left this guy a mean comment!!!

http://celtic.theoffside.com/files/2009/09/trollface.jpg

Lol u owned him!11!

bored of education
03-06-2010, 12:08 AM
He has like 100 other videos on line of him opening poekmons

M.O.T.H.
03-06-2010, 12:10 AM
lolz. This was pretty funny. I wish him luck on losing his virginity one day.

iowatreat54
03-06-2010, 12:11 AM
lolz. This was pretty funny. I wish him lock on losing his virginity one day.

Well, pikachu apparently does have a vagina, so....

ElectricEye
03-06-2010, 12:11 AM
lolz. This was pretty funny. I wish him lock on losing his virginity one day.

Unintentional typo has a measure of truth to it.


He's one of those guys, for sure.

brat316
03-06-2010, 12:14 AM
8:19....best line ever. Dang I'm gettin good.

M.O.T.H.
03-06-2010, 12:15 AM
I didnt even know they made new pokemon cards anymore. My pokemon phase lasted all of one year, whenever the red pokemon game came out. I bought a crap load of cards, though. lol. I have them somewhere around here.

edit...also, people make some weird videos on youtube. Like unboxing of cards and video games. It's just weird to me.

vidae
03-06-2010, 12:28 AM
I have no idea why I'm still watching this video but I.. I can't look away.

edit: OHHHHHHHHHHH GLACEON!

edit2: OOOOOOOOOOOOOOOOOOOO REGICE

the decider13
03-06-2010, 12:30 AM
I didnt even know they made new pokemon cards anymore. My pokemon phase lasted all of one year, whenever the red pokemon game came out. I bought a crap load of cards, though. lol. I have them somewhere around here.

edit...also, people make some weird videos on youtube. Like unboxing of cards and video games. It's just weird to me.

A lot of the unboxing videos are guys that are selling the cards and they are showing that the cards are legit. Anyone who is doing an unboxing video and is not selling cards is just weird.

WMD
03-06-2010, 12:39 AM
I used to collect basketball cards and Magic the Gathering cards. Never went the Pokemans route. I still have my Magic cards somewhere.. I meant to sell them to a card shop, but the card shop shut down. True story.

vidae
03-06-2010, 12:44 AM
http://www.ccgtradepost.com/media/Mox%20Ruby.jpg

I still have one of these sitting in one of those cardbox boxes in my closet. I also have an Italian Mirror Universe!

The Unseen
03-06-2010, 12:46 AM
I think the kid has some sort of impediment.

At least I hope so.

MiMoOo
03-06-2010, 12:47 AM
Well, pikachu apparently does have a vagina, so....

Hahaahah!!:confused:

Jvig43
03-06-2010, 01:04 AM
I have waaaaaaay too many pokemon cards from when the original games came out. If I sold those things, I'm sure I'd make a killing. Oh and I love how before he looks at all the cards, for each pack he has to count out loud one, two, three, one, two, as if it wouldnt work unless he counted them like that.

slightlyaraiderfan
03-06-2010, 01:05 AM
This guy needs to open them with a pair of scissors, or else he's going to mess up his rares and holographics, amateur.

WMD
03-06-2010, 01:14 AM
http://www.ccgtradepost.com/media/Mox%20Ruby.jpg

I still have one of these sitting in one of those cardbox boxes in my closet. I also have an Italian Mirror Universe!

OHHHHHHHHHHHH MOX RUBY

I gettin good!

Brent
03-06-2010, 07:28 AM
what you know about having a red deck?! goblins ftw!

Grizzlegom
03-06-2010, 07:37 AM
hahaha this was great...he can't pronounce any of the Pokemon's names...he got like every Eevee evolution hahahaha.

also, i see your red and i raise you black:

http://www.coolstuffinc.com/images/Products/mtg%20art/Tempest/Dark%20Ritual.jpg

I have no idea why the pic changed to that squirrel but its pretty awesome...lets try this again...

http://toyaju.net/shop3/p_image/US/UrzasSaga-DarkRitual.jpg

ironman4579
03-06-2010, 09:58 AM
hahaha this was great...he can't pronounce any of the Pokemon's names...he got like every Eevee evolution hahahaha.

also, i see your red and i raise you black:

http://www.coolstuffinc.com/images/Products/mtg%20art/Tempest/Dark%20Ritual.jpg

Does.........does the squirrel........kill..........or something?

vidae
03-06-2010, 10:09 AM
10/10 trample

ironman4579
03-06-2010, 10:10 AM
http://www.shamebox.com/uploads/items/73/pokemonbiz.jpg

Michigan
03-06-2010, 11:03 AM
I can't take it anymore.... this kid has the reading level of Antonio Cromartie. >.<

CJSchneider
03-06-2010, 11:25 AM
This is why we restrict kids from binging Pokemon cards to school.

Scotty D
03-06-2010, 11:32 AM
This is why we restrict kids from binging Pokemon cards to school.

You just want to steal the good ones!

prock
03-06-2010, 12:41 PM
This dude has to be ******** or something...

iowatreat54
03-06-2010, 12:57 PM
http://www.shamebox.com/uploads/items/73/pokemonbiz.jpg

Psh, this is amateur.

Who needs a catch rate when all you have to do is the Master Ball cheat to get 99 Master Balls. Then you catch anything you want!

prock
03-06-2010, 01:07 PM
I ******* loved Pokemon cards as a kid. I still remember the entire day which I finally opened a Charizard. I was always more into the Gameboy game though. ******* LOVE it.

redbills
03-06-2010, 02:41 PM
Think to us this is like your fav. prospect falling to your team and you picking him. 'OMG YES YES YES!!!'

BaLLiN
03-06-2010, 03:30 PM
I remember when a fearow was a rare pokemon card to get, now all these pokemon are just irrelevant to the new regions as if the beginning part meant nothing. These new pokemon keep getting lamer and lamer imo.

iowatreat54
03-06-2010, 03:35 PM
I remember when a fearow was a rare pokemon card to get, now all these pokemon are just irrelevant to the new regions as if the beginning part meant nothing. These new pokemon keep getting lamer and lamer imo.

Pretty much.

Original 151 are the only ones worth a damn. All the new ones are ridiculously lame. I mean, I think one of those cards had a pokemon that was a honeycomb. WTF is that?

slightlyaraiderfan
03-06-2010, 03:49 PM
I like this (http://www.youtube.com/user/zack619shark#p/a/u/0/opixuxNTwps) one, he's showing his wrestling dvds.

yo123
03-06-2010, 04:00 PM
"I have some people asking are you dutch?"

"THAT IS NONE OF YOUR BUSINESS PEOPLE!"

ccB
03-06-2010, 04:25 PM
"THIS IS GOOD! Oh man, I'm getting goooood.

nrk
03-06-2010, 04:27 PM
Yeah I noticed that too! And there was another type of ball too that he couldn't pronounce. Primer ball I think? He was like "...Preemer ball?" And then there was another pokay thing that he pronounced like poak. What a ****** prick. I haven't gotten this passionate about Pokemon since I was 10.

Seriously though go to his channel and read the comments. so funny.

It was a Premier ball.

Raiderz4Life
03-07-2010, 04:40 AM
lmao omg that was too damn funny. I remember being mad cuz I never got the damn charizard lol.

bearfan
03-07-2010, 05:14 AM
lmao omg that was too damn funny. I remember being mad cuz I never got the damn charizard lol.

Charizard was so damn elusive. For new years back when I was 10, each one of us kids got a pack of pokemon cards. Came down me and some girl, took our packs. That ***** got the charizard. Ruined my new years :(

M.O.T.H.
03-07-2010, 06:53 AM
I acquired two Charizards in my day, didnt hold onto either. lol.

The first, I got by trading a bulbasaur, yes a bulbasuar, to some girl who knew nothing about the cards for it. My friends all got mad at me so, I traded it back. lol. Plus I felt bad.

The second, some kid just gave to me because, his mom accidently washed it , since he always carried it around with him everywhere. So, it was pretty beat. You could still play with it, I'm sure but I didnt play the game, I just collected the cards so, I thought it was just stupid and gave it back to him.

Also funny story...My best friend and this HUGGGGGGE pokemon nerd made a deal that would net my friend $200 and the kid would get the card. No one believed the kid had that kind of money but, he did bring two hundred dollar bills in school. And one thing lead to another and the cops came to our school because, they thought he stole money or there were drugs involved or what not. This had to be like 6th or 7th grade, I'm not sure. It was pretty funny to me at least. Turned out that kid got a $100 week allowance, lucky bastard.

edit...I remember spending like $25 on solo holographics. Every now and then. What a god damn waste of money. Nothing like opening a cheap pack cards and getting a holographic, though. lol. good times.

Addict
03-07-2010, 06:58 AM
Speaking of pokémon, has anyone here actually tried watching one of the pokémon movies? I'm a healthy 23 year old, but I can't follow what's going on those movies... they're so confusing and mind-bogglingly illogical!

Grizzlegom
03-07-2010, 07:02 AM
Speaking of pokémon, has anyone here actually tried watching one of the pokémon movies? I'm a healthy 23 year old, but I can't follow what's going on those movies... they're so confusing and mind-bogglingly illogical!

I've seen a good amount of them and they do bounce around a lot but I own the first two and watch them now and then as I'm trying to teach my son that the original 151 >>>>> Diamond and Pearl haha

M.O.T.H.
03-07-2010, 07:09 AM
I've honestly seen like two full episodes of pokemon ever. I just knew things about it because, I bought the red pokemon game and the cards. I thought the show was terrible. And I didnt even have a game boy...I had this gnarly adapter where you could play game boy games on your SNES. Full screen, it was pretty sweet.

Addict
03-07-2010, 07:19 AM
I've seen a good amount of them and they do bounce around a lot but I own the first two and watch them now and then as I'm trying to teach my son that the original 151 >>>>> Diamond and Pearl haha

how do you not succeed at that? The original 151 were bad-ass, everything after that just looked like... well they were just silly.

But back to the pokémon movies, they work as long as you as a viewer don't ask 'why?' 'how?' or 'who?' as soon as you start wondering any of those things, you're screwed.

jayceheathman
03-07-2010, 12:20 PM
I should have made a video like this with all my pogs and slammers.