PDA

View Full Version : Who is finer?


TimD
06-06-2006, 07:01 PM
Elisha Cuthbert? or Scarlett Johansson?

battle of the blondes....



http://elisha.primenova.com/nice_side.jpg

or

http://halloftheblackdragon.com/ldcafe/ldragon/2510.jpg

Hawks, Sox and Bears o my
06-06-2006, 07:02 PM
Elisha hands down IMO.

Canadian_kid16
06-06-2006, 07:02 PM
elisha by a mile

CalBears99
06-06-2006, 07:02 PM
tough call

Brodeur
06-06-2006, 07:06 PM
Scarlett Johansson. After Kim Bauer in Season 2 of 24 making me want to strangle the screen, I can't think of Elisha the same. Despite that, I would have said Scarlett anyway. She also has that same charm that Keira Knightley has and she has a great rack so it's all good.

rainbeaukid2
06-06-2006, 07:07 PM
its very close

Hawks, Sox and Bears o my
06-06-2006, 07:08 PM
Scarlett Johansson. After Kim Bauer in Season 2 of 24 making me want to strangle the screen, I can't think of Elisha the same. Despite that, I would have said Scarlett anyway. She also has that same charm that Keira Knightley has and she has a great rack so it's all good.

I dunno. I know Scarlett hasa nice face and all but she doesn't photgraph well and just doesn't ahve the body Elisha does.

GermanSaint
06-06-2006, 07:09 PM
wanna see redheads ... pleeeeaaaaseee 8)

SeanTaylorRIP
06-06-2006, 07:09 PM
The body on girl 2 is much nicer.

Hawks, Sox and Bears o my
06-06-2006, 07:09 PM
The body on girl 2 is much nicer.

Um no. this isn't debateable. The only posible debate would be who's face do you like more and who's got a cooler vibe/charm.

Canadian_kid16
06-06-2006, 07:11 PM
The body on girl 2 is much nicer.

Um no. this isn't debateable. The only posible debate would be who's face do you like more and who's got a cooler vibe/charm.

Elisha seems like she has a cooler personality by the pic

Hawks, Sox and Bears o my
06-06-2006, 07:12 PM
The body on girl 2 is much nicer.

Um no. this isn't debateable. The only posible debate would be who's face do you like more and who's got a cooler vibe/charm.

Elisha seems like she has a cooler personality by the pic

Scarlett's really cute tho when you see her interviewed, and she doesn't seem like a bitchy cute. Although Elisha seems awesome as well.

Canadian_kid16
06-06-2006, 07:13 PM
The body on girl 2 is much nicer.

Um no. this isn't debateable. The only posible debate would be who's face do you like more and who's got a cooler vibe/charm.

Elisha seems like she has a cooler personality by the pic

Scarlett's really cute tho when you see her interviewed, and she doesn't seem like a bitchy cute. Although Elisha seems awesome as well.

he needs to find a better scarlett pic

Hawks, Sox and Bears o my
06-06-2006, 07:13 PM
The body on girl 2 is much nicer.

Um no. this isn't debateable. The only posible debate would be who's face do you like more and who's got a cooler vibe/charm.

Elisha seems like she has a cooler personality by the pic

Scarlett's really cute tho when you see her interviewed, and she doesn't seem like a bitchy cute. Although Elisha seems awesome as well.

he needs to find a better scarlett pic

Yeah I hate when she had that fish lips thing going, makes her look so un attractive.

GermanSaint
06-06-2006, 07:14 PM
plz post someone

ATLDirtyBirds
06-06-2006, 07:15 PM
Elisha hands down IMO.

Canadian_kid16
06-06-2006, 07:15 PM
The body on girl 2 is much nicer.

Um no. this isn't debateable. The only posible debate would be who's face do you like more and who's got a cooler vibe/charm.

Elisha seems like she has a cooler personality by the pic

Scarlett's really cute tho when you see her interviewed, and she doesn't seem like a bitchy cute. Although Elisha seems awesome as well.

he needs to find a better scarlett pic

Yeah I hate when she had that fish lips thing going, makes her look so un attractive.

She also looks sick

Hawks, Sox and Bears o my
06-06-2006, 07:19 PM
Here are some good scarlett pics
http://www.scarlettjohansson.org/pictures/scarlettjohansson8.jpg
http://www.scarlettjohansson.org/pictures/scarlettjohansson27.jpg

Hawks, Sox and Bears o my
06-06-2006, 07:19 PM
plz post someone

Check my avi for my favorite red head.

Brodeur
06-06-2006, 07:22 PM
Scarlett Johansson. After Kim Bauer in Season 2 of 24 making me want to strangle the screen, I can't think of Elisha the same. Despite that, I would have said Scarlett anyway. She also has that same charm that Keira Knightley has and she has a great rack so it's all good.

I dunno. I know Scarlett hasa nice face and all but she doesn't photgraph well and just doesn't ahve the body Elisha does.

I think she has about equal the body of Elisha if not better honestly.

GermanSaint
06-06-2006, 07:27 PM
plz post someone

Check my avi for my favorite red head.

hannigan ?
i love her , please post some of her + feet

SeanTaylorRIP
06-06-2006, 07:28 PM
Better Pics:


http://img45.imagevenue.com/img.php?loc=loc9&image=30479_Scarlette_0003.jpg
http://img126.imagevenue.com/img.php?loc=loc108&image=30512_Scarlette_0015.jpg
http://img12.imagevenue.com/img.php?loc=loc292&image=34164_Scarlette_0391.jpg
http://img130.imagevenue.com/img.php?loc=loc40&image=34655_Scarlette_0404.jpg
http://img12.imagevenue.com/img.php?loc=loc250&image=34693_Scarlette_0412.jpg
http://img13.imagevenue.com/img.php?loc=loc262&image=37520_Scarlette_0894.jpg

duckseason
06-06-2006, 07:53 PM
Don't really know who these chicks are, but the 2nd pic is alot better. The first one looks like one of them 17 year old skanks who's trying to act older by being a ****. Just my first impression. Basically (in those pics) Elisha looks like a girl, and Scarlett looks like a woman. Very easy choice for me.

TimD
06-06-2006, 07:54 PM
Don't really know who these chicks are, but the 2nd pic is alot better. The first one looks like one of them 17 year old skanks who's trying to act older by being a ****. Just my first impression. Basically (in those pics) Elisha looks like a girl, and Scarlett looks like a woman. Very easy choice for me.

elisha is in girl next door and house of wax.... just to let u know

VoteLynnSwan
06-06-2006, 07:54 PM
VVVV tough call though, my two favorites

duckseason
06-06-2006, 07:56 PM
Don't really know who these chicks are, but the 2nd pic is alot better. The first one looks like one of them 17 year old skanks who's trying to act older by being a ****. Just my first impression. Basically (in those pics) Elisha looks like a girl, and Scarlett looks like a woman. Very easy choice for me.

elisha is in girl next door and house of wax.... just to let u know

I've heard the names before, just never seen them in movies or interviews or anything...are either of those fl.icks any good?

TimD
06-06-2006, 07:58 PM
umm house of wax blew

but gir next door was good... elisha is the star she's amazingly hot in it

frogstomp
06-06-2006, 07:59 PM
Don't really know who these chicks are, but the 2nd pic is alot better. The first one looks like one of them 17 year old skanks who's trying to act older by being a ****. Just my first impression. Basically (in those pics) Elisha looks like a girl, and Scarlett looks like a woman. Very easy choice for me.

http://www.moviespoint.com/image/elisha-cuthbert-gl12.jpg

http://portalcab.com/downloads/gatinhas/elisha-cuthbert/elisha-cuthbert-1.jpg

http://www.pornsexland.com/a/a-cuthbert/elisha-cuthbert/23.jpg

http://linuxreviews.org/software/x11-terms/aterm/elisha-cuthbert-1.jpg

http://neo95.ifrance.com/elisha%20cuthbert%201ecst.jpg

http://www.blazinbeauties.com/images2/elisha_cuthbert/elisha_cuthbert_12.jpg

http://www.candycelebs.com/mila-kunis/images/mila-kunis-and-elisha-cuthbert.jpg

Obviously, i vote for...

duckseason
06-06-2006, 08:00 PM
They deleted your mary thread, mangini. Did you figure things out?

duckseason
06-06-2006, 08:01 PM
Very nice, frogstomp...thanks. Those pics definitely do her justice. I'll have to rethink this now. Disregard my previous comments.

TimD
06-06-2006, 08:03 PM
They deleted your mary thread, mangini. Did you figure things out?

yea right now im joggin in place drinkin water.... lol

it prolly got deleted cuz it was about an illegal drug, it waqs dumb to post it, i had a feeling it would get deleted

duckseason
06-06-2006, 08:05 PM
yea right now im joggin in place drinkin water.... lol



:lol: :lol: nice...

TimD
06-06-2006, 08:05 PM
question.... was the brunette in that 70s show?

frogstomp
06-06-2006, 08:06 PM
question.... was the brunette in that 70s show?

Mila Kunis, yeah.

rainbeaukid2
06-06-2006, 08:43 PM
cuthbert's face with johanssons tits

RyanLeaf#1
06-06-2006, 09:11 PM
Scarlett no question

VoteLynnSwan
06-06-2006, 09:15 PM
since Frogstomp helped out his girl up there, i feel the need to help out mine a little

http://www.celebvilla.com/scarlett_johansson/images/scarlett_johansson1.jpg

http://www.sigurjon.com/media/blogg/Scarlett-Johansson.jpg

http://www.bartcop.com/scarlett-johansson-sm.jpg

http://www.art-dept.com/artists/roy/portfolio/editorial/images/Scarlett-Johansson-004.jpg

http://i.jubii.dk/rd/dynamic/gallery/Scarlett+Johansson_193063.jpg

TimD
06-06-2006, 09:17 PM
how could someone vote against ELISHA???? :evil: :roll:

frogstomp
06-06-2006, 09:18 PM
Don't get me wrong VLS, Scarlett is very hot, and up there on my hot chicks list... but Elisha... she's number one. :wink:

Hawks, Sox and Bears o my
06-06-2006, 09:21 PM
Scarlett's winning :lol: This just proves this board only cares about boobs. Thus they're either 14 or black.

Brodeur
06-06-2006, 09:24 PM
Scarlett's winning :lol: This just proves this board only cares about boobs. Thus they're either 14 or black.

Or that fact that Scarlett is hotter? I agree on the Keira Knightley thing, but Scarlett just beats Elisha in every single aspect. She's a gorgeous girl, and a fine actress, which Elisha really is not(actress wise).

duckseason
06-06-2006, 09:28 PM
I'm gonna hold out my final judgment until (yes, "until", not "if") I actually see these 2 nude.
I mean, how do we know one of them don't got 3 inch mud-flaps?

Hawks, Sox and Bears o my
06-06-2006, 09:29 PM
Scarlett's winning :lol: This just proves this board only cares about boobs. Thus they're either 14 or black.

Or that fact that Scarlett is hotter? I agree on the Keira Knightley thing, but Scarlett just beats Elisha in every single aspect. She's a gorgeous girl, and a fine actress, which Elisha really is not(actress wise).

Scarlett's a better actress but I'll take her face and body over Scarlett any day. Scarlett is nice but she's physically inferior IMO, much better build with a niver face.

Brodeur
06-06-2006, 09:29 PM
I'm gonna hold out my final judgment until (yes, "until", not "if") I actually see these 2 nude.
I mean, how do we know one of them don't got 3 inch mud-flaps?

Well, we've been witness to both of their asses basically(Elisha in Girl Next Door, and Scarlett on that Vanity Fair cover). So, that's 1 of the 3 key spots covered there.

frogstomp
06-06-2006, 09:30 PM
I'm gonna hold out my final judgment until (yes, "until", not "if") I actually see these 2 nude.
I mean, how do we know one of them don't got 3 inch mud-flaps?

Well, we've been witness to both of their asses basically(Elisha in Girl Next Door, and Scarlett on that Vanity Fair cover). So, that's 1 of the 3 key spots covered there.

And Old School. Damn that was a nice ass...

duckseason
06-06-2006, 09:31 PM
I'm gonna hold out my final judgment until (yes, "until", not "if") I actually see these 2 nude.
I mean, how do we know one of them don't got 3 inch mud-flaps?

Well, we've been witness to both of their asses basically(Elisha in Girl Next Door, and Scarlett on that Vanity Fair cover). So, that's 1 of the 3 key spots covered there.

Who's got the nicer ass? I haven't seen those yet.

Hawks, Sox and Bears o my
06-06-2006, 09:36 PM
pm me pics of the ass if you can find them.

VoteLynnSwan
06-06-2006, 09:36 PM
I'm gonna hold out my final judgment until (yes, "until", not "if") I actually see these 2 nude.
I mean, how do we know one of them don't got 3 inch mud-flaps?


well safe to say Scarlett doesn't

http://www.oops-celeb.net/galleries/tgp/images/bigs/scarlett_johansson4.jpg

http://www.oops-celeb.net/galleries/tgp/images/bigs/scarlett_johansson9.jpg

frogstomp
06-06-2006, 09:39 PM
http://ginot52.free.fr/Images/Elisha_Cuthbert_Old_School.jpg

duckseason
06-06-2006, 09:41 PM
I'm gonna hold out my final judgment until (yes, "until", not "if") I actually see these 2 nude.
I mean, how do we know one of them don't got 3 inch mud-flaps?


well safe to say Scarlett doesn't

http://www.oops-celeb.net/galleries/tgp/images/bigs/scarlett_johansson4.jpg

http://www.oops-celeb.net/galleries/tgp/images/bigs/scarlett_johansson9.jpg

Very nice pics, but I can't see her twatopotamus.....she still could have a giant beef curtain for all I know.

Hawks, Sox and Bears o my
06-06-2006, 09:41 PM
Both are somewhat disappointing but I'll give the benefit of the doubt to elisha b/c her's looks to have better shape.

Nerv
06-06-2006, 09:42 PM
They deleted your mary thread, mangini. Did you figure things out?

yea right now im joggin in place drinkin water.... lol

it prolly got deleted cuz it was about an illegal drug, it waqs dumb to post it, i had a feeling it would get deleted

If it was about needing to pass a piss test (sort of sounds like it) feel free to PM me, people I havent talked to in years still call/IM me out of the blue when they need drug test advice.

duckseason
06-06-2006, 09:42 PM
Hmmmm....I think it's still a tie for best ass based off those shots....

06-06-2006, 09:45 PM
I think psub would like it if you posted a pic of Albert Pujols ass.

VoteLynnSwan
06-06-2006, 09:46 PM
he'd like it waaaaaaaaaaaaaaaay to much for the collective good of this forum, and his computer

Hawks, Sox and Bears o my
06-06-2006, 09:47 PM
Hmmmm....I think it's still a tie for best ass based off those shots....

Scarlett's really dissappointed me as she seemed to ahve no shape to it while Elisha's atleast had good shape.

duckseason
06-06-2006, 09:48 PM
Hmmmm....I think it's still a tie for best ass based off those shots....

Scarlett's really dissappointed me as she seemed to ahve no shape to it while Elisha's atleast had good shape.


Yeah, I agree, but that's subject to the angle of the shot. I need to see them both from the same angle.
I'm giving Scarlett the benefit of the doubt, for now.

06-06-2006, 09:50 PM
CGF is so demanding of his women.

VoteLynnSwan
06-06-2006, 09:51 PM
CGF is so demanding of his women.

yea, they can't weigh over 85 pounds, that's a rule.

Hawks, Sox and Bears o my
06-06-2006, 09:52 PM
CGF is so demanding of his women.

yea, they can't weigh over 85 pounds, that's a rule.

As long as they look athletic I don't care.

frogstomp
06-06-2006, 09:56 PM
http://www.foxhome.com/girlnextdoor/downloads/gnd_1280_1.jpg

http://www.celebs-nude.org/celebs/elisha_cuthbert/elisha_cuthbert10.jpg

http://www.celebs-nude.org/celebs/elisha_cuthbert/elisha_cuthbert01.jpg

http://elisha-cuthbert.nude-pics.ca/elishacuthbert2.jpg

MichaelJordanEberle (sabf)
06-06-2006, 09:56 PM
I'm gonna say Elisha. I remember her when I was little on Popular Mechanics for kids... YOWZA! :shock: . Plus in that pic Scarlett looks super ugly.

frogstomp
06-06-2006, 09:57 PM
All tied up, Baby! This is better than Playoffs! :P

dRaFtDoRk
06-06-2006, 10:13 PM
There both beautiful, amazing actresses, but I have to go with Cuthbert.

frogstomp
06-06-2006, 10:14 PM
There both beautiful, amazing actresses, but I have to go with Cuthbert.

Vote! :P

TimD
06-06-2006, 10:27 PM
if you didn't vote for elisha your takeing crazy pills.... lol

theshark08
06-06-2006, 10:53 PM
Definatley Elisha. The Girl Next Door set her over the top for me. She's soooo sexy in that movie. Her legs are really nice too. Shes got a very good figure.

06-06-2006, 10:54 PM
People finally started voting correctly.

theshark08
06-06-2006, 11:00 PM
People finally started voting correctly.

your sig is amazing, i stare at it for a while every time. Just like some other guy's i can't remember his name though. has one of Alba in that into the blue movie. She's under the water in her suit, it's ridin. it's tight.

rainbeaukid2
06-06-2006, 11:11 PM
Scarlett's winning :lol: This just proves this board only cares about boobs. Thus they're either 14 or black.

i am 14 :lol:

theshark08
06-06-2006, 11:13 PM
how can this happen? Elisha's sooo much hotter. it's true, many people just care about boobs. 14 year olds :roll:

Canadian_kid16
06-07-2006, 02:21 PM
both of the polls are really close, but my 2 fav, Cuthbert and Kiera are both winning

dRaFtDoRk
06-07-2006, 03:41 PM
There both beautiful, amazing actresses, but I have to go with Cuthbert.

Vote! :P


lol, i did

ccB
06-07-2006, 03:46 PM
Scarlett Johannsen. The first scene of lost in translation :shock:

theshark08
06-07-2006, 03:49 PM
NOO, Johanssen took over. Oh well, at least my girl Keira's still winning.

Brodeur
06-07-2006, 04:12 PM
DAMN RIGHT, keep this vote going toward Scarlett. I'd post Scarlett's nude arse on Vanity Fair, but I'd probably get banned.

CGF 216/137
06-07-2006, 04:13 PM
Elisha ties it back up :twisted:

Canadian_kid16
06-07-2006, 04:13 PM
RDT has been locked

CGF 216/137
06-07-2006, 04:14 PM
RDT has been locked

i have a feeling that D-Unit is not himself :twisted:

tigerz2350
06-07-2006, 04:15 PM
scarlet takes the lead!

CGF 216/137
06-07-2006, 04:15 PM
scarlet takes the lead!

Go back to europe :twisted:

Brodeur
06-07-2006, 04:16 PM
http://www.uselessjunk.com/article_full.php?id=3014

There's the link to the beautiful behind of Scarlett, with a skinny Keira and some dumb guy on it. And since I'm a fair man, here's Elisha's arse in a thong. http://www.celebritymoviearchive.com/tour/movie.php/9580

Canadian_kid16
06-07-2006, 04:18 PM
http://www.uselessjunk.com/article_full.php?id=3014

There's the link to the beautiful behind of Scarlett, with a skinny Keira and some dumb guy on it. And since I'm a fair man, here's Elisha's arse in a thong. http://www.celebritymoviearchive.com/tour/movie.php/9580

you visit that site, too?

theshark08
06-07-2006, 04:19 PM
i wish i was the photographer for that :D . MMMM Keira

frogstomp
06-07-2006, 04:21 PM
http://www.uselessjunk.com/article_full.php?id=3014

There's the link to the beautiful behind of Scarlett, with a skinny Keira and some dumb guy on it. And since I'm a fair man, here's Elisha's arse in a thong. http://www.celebritymoviearchive.com/tour/movie.php/9580

I went to Uselessjunk.com before it was extremely corrupted and started being all prejudice.

tigerz2350
06-07-2006, 04:22 PM
theres no competition.... scarlett

http://img324.imageshack.us/img324/8879/scarlett7uj.png (http://imageshack.us)




URL=http://imageshack.us]http://img324.imageshack.us/img324/9162/scarlettt0sc.png[/URL]

or... elisha :evil: :twisted:

http://img402.imageshack.us/img402/1548/elisha3xx.png (http://imageshack.us)

tigerz2350
06-07-2006, 04:43 PM
seems as if i shut down the elisha homers

CGF 216/137
06-07-2006, 04:45 PM
seems as if i shut down the elisha homers

Couldn't you find a worse picture of Elisha? Atleast when I did mine I posted a good pic of her until one of her defenders started incessantly posting some worse pic.

06-07-2006, 05:39 PM
I'm so glad to see Scarlett is now ahead (i broke the tie). She's clearly the better looking chick. Bigger rack, pouty face, she's just freakin fire.


Last night I looked at this before I had to quickly get offline and Elisha was ahead 7-0 and I was disgusted.

CGF 216/137
06-07-2006, 05:41 PM
I'm so glad to see Scarlett is now ahead (i broke the tie). She's clearly the better looking chick. Bigger rack, pouty face, she's just freakin fire.


Last night I looked at this before I had to quickly get offline and Elisha was ahead 7-0 and I was disgusted.

Elisha has a better face IMO and much nicer body, even if she has a worse rack.

diabsoule
06-07-2006, 06:34 PM
Scarlett. Ever since I first saw her a few years back I thought she was beautiful and still think that way. Killer body, nice upper chest, and nice full lips with a great smile and very nice legs. She has everything.

bearfan
06-07-2006, 06:47 PM
Scarlett is winning. And to help her cause:

http://www.hytti.uku.fi/~vaisala/GALLERY/Scarlet.jpg
http://img.terra.com.br/i/2006/01/17/295802-0018-ga.jpg
http://www.dakewl.net/wp-content/scarlet.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v640/OcelotXIII/Scarlett%20Johansson/scarlet006.jpg

CGF 216/137
06-07-2006, 07:00 PM
http://www.lazygirls.info/people/elisha_cuthbert/elisha_cuthbert_elisha_cuthbert-082804-001_0ACjZ5A.sized.jpg
http://www.lazygirls.info/people/elisha_cuthbert/elisha_cuthbert_elisha014_8gaVorI.sized.jpg
http://www.lazygirls.info/people/elisha_cuthbert/elisha_cuthbert_elisha038_QzLoAgU.sized.jpg
http://www.lazygirls.info/people/elisha_cuthbert/elisha_cuthbert_elisha012_KEGLVtj.sized.jpg
http://www.lazygirls.info/people/elisha_cuthbert/elisha_cuthbert_elisha020_r6zuglW.sized.jpg
http://www.lazygirls.info/people/elisha_cuthbert/elisha_cuthbert_elisha004_0VXeaoL.sized.jpg
http://www.lazygirls.info/people/elisha_cuthbert/elisha_cuthbert_elisha015_fVMxKeR.sized.jpg
http://www.lazygirls.info/people/elisha_cuthbert/elisha_cuthbert_elisha036_p2D01H9.sized.jpg
http://www.lazygirls.info/people/elisha_cuthbert/elisha_cuthbert_gnd08_jpg_osaRDCV.sized.jpg
http://www.lazygirls.info/people/elisha_cuthbert/elisha_cuthbert_imf04-11_elisha_cuthbert_NTM6tsH.sized.jpg
http://www.lazygirls.info/people/elisha_cuthbert/elisha_cuthbert_elishacuth_grani_220219_600_a3N1k5 d.sized.jpg
http://www.lazygirls.info/people/elisha_cuthbert/elisha_cuthbert_elisha033_8UIZGxB.sized.jpg
http://www.lazygirls.info/people/elisha_cuthbert/elisha_cuthbert_elisha_curthburt_dW6M0Cd.sized.jpg
http://www.lazygirls.info/people/elisha_cuthbert/elisha_cuthbert_elisha_cuthbert_the_girl_next_door _04_6ahoiZb.sized.jpg

theshark08
06-07-2006, 07:23 PM
Tied again.

Scarlett is another butterface. Her nose is weird, her lips are weird. Her body's nice, but not as nice as Elisha's.

Elisha has it all. Body, just not as big of a rack as Scarlett, AND she has a nice face. Scarlett's is messed up.

VoteLynnSwan
06-07-2006, 07:28 PM
you're blind if you're calling Scarlett a butter face.

theshark08
06-07-2006, 07:29 PM
I don't find it attractive. I think it's the nose personally. Sorry if i've offended you. :?

CGF 216/137
06-07-2006, 07:31 PM
Her face is great when she's smiling otherwise it looks kinda weird.

SeanTaylorRIP
06-07-2006, 07:34 PM
Tied again.

Scarlett is another butterface. Her nose is weird, her lips are weird. Her body's nice, but not as nice as Elisha's.

Elisha has it all. Body, just not as big of a rack as Scarlett, AND she has a nice face. Scarlett's is messed up.

Your talking about Scarlett's nose looks at Elisha's. She has a Michael Jackson nose.

theshark08
06-07-2006, 07:34 PM
Scarlett is winning. And to help her cause:

http://www.hytti.uku.fi/~vaisala/GALLERY/Scarlet.jpg
http://img.terra.com.br/i/2006/01/17/295802-0018-ga.jpg
http://www.dakewl.net/wp-content/scarlet.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v640/OcelotXIII/Scarlett%20Johansson/scarlet006.jpg

yeah, that last pic there makes her look stoned, and weird. She looks pretty good when she's smiling. not like say...Elisha or Keira, but she looks pretty good.

Brodeur
06-07-2006, 07:40 PM
NOOOOOOOOOOOOOOOO. Elisha is winning. People get over here and vote for Scarlett damnit.

Canadian_kid16
06-07-2006, 07:41 PM
This is a close as the 2000 election

CGF 216/137
06-07-2006, 07:41 PM
To clinch the win :twisted:

http://www.lazygirls.info/people/elisha_cuthbert/elisha_cuthbert_elisha_cuthbert-082804-001_0ACjZ5A.sized.jpg
http://www.lazygirls.info/people/elisha_cuthbert/elisha_cuthbert_elisha014_8gaVorI.sized.jpg
http://www.lazygirls.info/people/elisha_cuthbert/elisha_cuthbert_elisha038_QzLoAgU.sized.jpg
http://www.lazygirls.info/people/elisha_cuthbert/elisha_cuthbert_elisha012_KEGLVtj.sized.jpg
http://www.lazygirls.info/people/elisha_cuthbert/elisha_cuthbert_elisha020_r6zuglW.sized.jpg
http://www.lazygirls.info/people/elisha_cuthbert/elisha_cuthbert_elisha004_0VXeaoL.sized.jpg
http://www.lazygirls.info/people/elisha_cuthbert/elisha_cuthbert_elisha015_fVMxKeR.sized.jpg
http://www.lazygirls.info/people/elisha_cuthbert/elisha_cuthbert_elisha036_p2D01H9.sized.jpg
http://www.lazygirls.info/people/elisha_cuthbert/elisha_cuthbert_gnd08_jpg_osaRDCV.sized.jpg
http://www.lazygirls.info/people/elisha_cuthbert/elisha_cuthbert_imf04-11_elisha_cuthbert_NTM6tsH.sized.jpg
http://www.lazygirls.info/people/elisha_cuthbert/elisha_cuthbert_elishacuth_grani_220219_600_a3N1k5 d.sized.jpg
http://www.lazygirls.info/people/elisha_cuthbert/elisha_cuthbert_elisha033_8UIZGxB.sized.jpg
http://www.lazygirls.info/people/elisha_cuthbert/elisha_cuthbert_elisha_curthburt_dW6M0Cd.sized.jpg
http://www.lazygirls.info/people/elisha_cuthbert/elisha_cuthbert_elisha_cuthbert_the_girl_next_door _04_6ahoiZb.sized.jpg

Canadian_kid16
06-07-2006, 07:42 PM
her pron star pic is REALLY hot

Brodeur
06-07-2006, 07:47 PM
This is a close as the 2000 election

And since CGF voted twice, it's as fixed as the 2000 election.....that's right, I went there.

CGF 216/137
06-07-2006, 07:50 PM
This is a close as the 2000 election

And since CGF voted twice, it's as fixed as the 2000 election.....that's right, I went there.

Actually 3 times, Newt, CGF and HSB, :twisted: j/p Although that is a good idea if I hadnjavascript:emoticon(':twisted:')'t nullified my vote on this name I might've done that and clinched it. :twisted:

CGF 216/137
06-07-2006, 08:04 PM
Hey I didn't nullify my vote by looking at the results, cool, I guess I can vote for Elisha :twisted: j/k

Canadian_kid16
06-07-2006, 08:22 PM
elisha winnin by 3

in other news, GCF's avy looks like my g/f

CGF 216/137
06-07-2006, 08:39 PM
elisha winnin by 3

in other news, GCF's avy looks like my g/f


Call me GCF one more time, I dare you :evil: Kids theses days show no respect for their dieties today. :evil:

Anyways, you went out with Alyson Hannigan? Nice.

Canadian_kid16
06-07-2006, 08:51 PM
elisha winnin by 3

in other news, GCF's avy looks like my g/f


Call me GCF one more time, I dare you :evil: Kids theses days show no respect for their dieties today. :evil:

Anyways, you went out with Alyson Hannigan? Nice.

naw, I am going out with a look alike, Duck

theshark08
06-07-2006, 09:04 PM
All my girls are winning recently...Keira, and now Elisha! ha! i'm just too good with girls.... :lol:

frogstomp
06-07-2006, 09:33 PM
All my girls are winning recently...Keira, and now Elisha! ha! i'm just too good with girls.... :lol:

Back off, she's mine. Well... if I didn't have a girlfriend... and was, you know, famous...

CGF 216/137
06-07-2006, 11:02 PM
All my girls are winning recently...Keira, and now Elisha! ha! i'm just too good with girls.... :lol:

Back off, she's mine. Well... if I didn't have a girlfriend... and was, you know, famous...

ANd she was lesbian with a foot fetish.

getwellchad
06-07-2006, 11:04 PM
Scarlet is a goddess.

theshark08
06-07-2006, 11:52 PM
Scarlet is a goddess.

that's not what the poll says.

rainbeaukid2
06-08-2006, 12:05 AM
Scarlet is a goddess.

that's not what the poll says.

so what, personal preference.

Hawk
06-08-2006, 12:18 AM
The next one of these should be Simpson vs. Esther

CGF 216/137
06-08-2006, 12:19 AM
The next one of these should be Simpson vs. Esther

No, there needs to be someone atractive for there to be a two women poll

Caddy
06-08-2006, 07:14 AM
Elisha for sure

Caddy
06-08-2006, 07:14 AM
Elisha for sure

frogstomp
06-08-2006, 08:27 AM
The next one of these should be Simpson vs. Esther

Esther is alright. Simpson is bad. So that's a very "meh" poll.

CGF 216/137
06-08-2006, 02:26 PM
The next one of these should be Simpson vs. Esther

Esther is alright. Simpson is bad. So that's a very "meh" poll.

exactly.

Maybe something like POrtman v Beckinsale would be nice tho. If someone put in the work and found great pics.

HawkeyeFan
06-08-2006, 10:28 PM
http://davegrohlfoos.tripod.com/sitebuildercontent/sitebuilderpictures/gabrielle_union_c5502.jpg
http://www.ebonybay.com/photos/public/images_upload/gabrielle-union-gm_l8.jpg

CGF 216/137
06-08-2006, 10:29 PM
http://davegrohlfoos.tripod.com/sitebuildercontent/sitebuilderpictures/gabrielle_union_c5502.jpg
http://www.ebonybay.com/photos/public/images_upload/gabrielle-union-gm_l8.jpg

Wow :shock: She's fuglier than Butterface :shock:

frogstomp
06-08-2006, 10:30 PM
http://davegrohlfoos.tripod.com/sitebuildercontent/sitebuilderpictures/gabrielle_union_c5502.jpg
http://www.ebonybay.com/photos/public/images_upload/gabrielle-union-gm_l8.jpg

Wow :shock: She's fuglier than Butterface :shock:

Union has her moments.

CGF 216/137
06-08-2006, 10:32 PM
http://davegrohlfoos.tripod.com/sitebuildercontent/sitebuilderpictures/gabrielle_union_c5502.jpg
http://www.ebonybay.com/photos/public/images_upload/gabrielle-union-gm_l8.jpg

Wow :shock: She's fuglier than Butterface :shock:

Union has her moments.

But those are nasty. Her ass looks fat on the first one and face is disgusting on the second.

Brodeur
06-08-2006, 10:32 PM
http://davegrohlfoos.tripod.com/sitebuildercontent/sitebuilderpictures/gabrielle_union_c5502.jpg


That's a really, really bad pic of Gabrielle Union. She can be hot at times, though.

frogstomp
06-08-2006, 10:34 PM
http://people.freenet.de/damnhott/gabrielle_union/7b6Gabrielle_Union003%5B1%5D.jpg

HawkeyeFan
06-08-2006, 10:52 PM
She is so frickin fine!

Hawk
06-10-2006, 07:23 PM
This thread had to be bumped once I found this video

http://www.doubleagent.com/video.php?v=894

Canadian_kid16
06-10-2006, 08:18 PM
Elisha winning 8)

iworshipbender
06-10-2006, 08:19 PM
elisha never smiles, i have seen maybe 1 or 2 pics where she auctually smiles

theshark08
06-10-2006, 08:21 PM
as she should be.

way to go hardhitz56 on that vid. it was pretty sweet.

frogstomp
06-10-2006, 10:33 PM
elisha never smiles, i have seen maybe 1 or 2 pics where she auctually smiles

http://neuromancerwp.free.fr/Elisha%20Cuthbert%2004.png

http://www.celebrities.pl/elisha_cuthbert/elisha6.jpg

http://www.blazinbeauties.com/images2/elisha_cuthbert/elisha_cuthbert_3.jpg

http://www.ringtone-mania.nl/elishacuthbert/33.jpg

http://www.warning-team.org/users/anubis/Elisha%20Cuthbert%20(1).jpg

http://www.megapol.biz/wallpapers/Elisha%20Cuthbert%2010%20-%201600.jpg

http://www.beautifulhairstyles.com/560/elishacuthbert01l.jpg

http://www.celebstation.org/actresses/elisha_cuthbert/Elisha_Cuthbert_10.jpg

http://www3.celebsdb.com/Elisha_Cuthbert/photo/1.jpg

elway777
06-10-2006, 10:56 PM
elisha never smiles, i have seen maybe 1 or 2 pics where she auctually smiles

http://neuromancerwp.free.fr/Elisha%20Cuthbert%2004.png

http://www.celebrities.pl/elisha_cuthbert/elisha6.jpg

http://www.blazinbeauties.com/images2/elisha_cuthbert/elisha_cuthbert_3.jpg

http://www.ringtone-mania.nl/elishacuthbert/33.jpg

http://www.warning-team.org/users/anubis/Elisha%20Cuthbert%20(1).jpg

http://www.megapol.biz/wallpapers/Elisha%20Cuthbert%2010%20-%201600.jpg

http://www.beautifulhairstyles.com/560/elishacuthbert01l.jpg

http://www.celebstation.org/actresses/elisha_cuthbert/Elisha_Cuthbert_10.jpg

http://www3.celebsdb.com/Elisha_Cuthbert/photo/1.jpg

damn i didnt even make it through the 3rd pic

Bengalsrz
06-10-2006, 11:45 PM
Joined: 16 Apr 2005
Total posts: 2025

birdman11
06-11-2006, 12:43 AM
scarletttttt johannnnsooooonnnnnnnnnn i am ripppppeddddd

roughrider30
06-11-2006, 06:32 PM
It's got to be Elisha hands down. Scarlet is very good looking, but Elisha is much more sexy. she just has that other factor that puts her over the edge.

RexGrossmans-cheesecake
06-11-2006, 06:52 PM
Elisha only looks good in half of her pictures, and Scarlett is old school beautiful, so she gets my vote.

Bengalsrz
06-11-2006, 06:57 PM
Joined: 16 Apr 2005
Total posts: 2025

Canadian_kid16
06-11-2006, 07:02 PM
god dammit its teid, and when did this turn into a Gabrielle Union thread?

SeanTaylorRIP
06-11-2006, 07:03 PM
Who's gonna get the next vote?

Canadian_kid16
06-11-2006, 07:04 PM
I say 1st one to 40 wins

SuperMcGee
06-11-2006, 07:05 PM
Cuthbert by 0.805 miles

CGF 216/137
06-11-2006, 07:06 PM
I say 1st one to 40 wins

It was to 35 votes, just like the Keira v Butterface thread, so Elisha won this.

Canadian_kid16
06-11-2006, 07:06 PM
1 more for Cuthbert, but I would take both

cb9464
07-02-2006, 02:47 PM
Scarlett. I'm gonna do this on a group on myspace. Weekly pool with two girls plus pics. Join my group.

http://groups.myspace.com/hotties1988

elway777
07-02-2006, 02:52 PM
yes :D

07-02-2006, 03:04 PM
Here is a better pic of Scarlett Johansson when she does not look like she is on drugs/methamphetamines.


http://deleye.zattevrienden.be/Pics/Movies/Scarlett%20Johansson%20Upskirt%20Perfect%20Score.g if

http://www.n24.de/php-bin/data/cgalerie/content/n24_boulevard_de_050728_scarlett_johansson/01.jpg

http://www.internetweekly.org/images/scarlett_johansson.jpg

http://www.icine.org/img/scarlett_johansson_lsm.jpg[/img]