Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ahmad Bradshaw

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ahmad Bradshaw

    http://www.nfl.com/videos/new-york-g...-Giants-season


    Is high off his mind. Random drugtest is a comin.

  • #2
    That, or he's completely camera shy and gets nervous.

    Comment


    • #3
      In a related note, what he's done this year has been pretty darn impressive so far considering his oline isn't great at blocking.

      Comment


      • #4
        Originally posted by HinesWardJr View Post
        That, or he's completely camera shy and gets nervous.
        Look at his eyes. He's high as a kite. And he's laughing at stuff that wasn't even intended to be funny, like when the interviewer says "you run right up past the defensive line" and he just looks high as hell and starts laughing to himself.

        Dude was enjoying that cali kush a little too much.

        Comment


        • #5
          Haha, I cracked up the entire interview. I loved the smirk the entire way through.

          Definitely a test coming. Just to prove he is/isn't high. He may just be nervous as well.
          | Hawkeyes || Rams || Lakers || Braves || Avalanche |

          Comment


          • #6
            lol no question. Check out the big dumb gigly grin and squinty eyes

            Thanks to BK for the sig

            Comment


            • #7
              He always looks like that. Check out giants.com interviews. He always looks like he has been sniffing paint, or something, and this is right after practice when the locker rooms open for the media. I also think he gets nervous too with some of the success he has gotten. I dont remember NFL network wanting to talk to him when Jacobs was # 1. I could be wrong, but I won't doubt that it's nerves.

              Comment


              • #8
                That dude is SO high. Wow. Thats blatant haha.
                Originally posted by Mr. Goosemahn
                The APS is strong in this one.
                Originally posted by killxswitch
                Tears for Fears is better than whatever it is you happen to be thinking about right now.

                Comment


                • #9
                  I've heard from people that him and some other Giants were at the Jersey Shore a lot this past summer and were seen smoking up so this doesn't suprise me. Just don't get caught please.
                  #Chop


                  sig by BoneKrusher

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Giantsfan1080 View Post
                    I've heard from people that him and some other Giants were at the Jersey Shore a lot and were seen smoking up so this doesn't suprise me. Just don't get caught please.
                    He and Aaron Ross both go down to AC, the Borgata a lot.

                    Comment


                    • #11
                      Ross always looks/talks high too. Doesn't surprise me.


                      Just make sure you mask it fellas! I'm gonna be pissed if you get suspended for not masking your weed.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Boss+Manning=Banning View Post
                        He and Aaron Ross both go down to AC, the Borgata a lot.
                        Yeah I always see those threads on BBI haha. The other Giant I heard who was seen smoking a lot with Bradshaw is an easy easy guess.
                        #Chop


                        sig by BoneKrusher

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Giantsfan1080 View Post
                          Yeah I always see those threads on BBI haha. The other Giant I heard who was seen smoking a lot with Bradshaw is an easy easy guess.
                          Jacobs?

                          Im guessing Jacobs or Osi.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Giantsfan1080 View Post
                            Yeah I always see those threads on BBI haha. The other Giant I heard who was seen smoking a lot with Bradshaw is an easy easy guess.
                            Elisha Manning?

                            Comment


                            • #15
                              I dont think it was THAT bad, but idk why he was laughing at every question.


                              Originally posted by WMD
                              Jesse realizing Walt was Santa Claus could really shake things up.
                              Originally posted by gpngc
                              I don't know how old you are, but if you can get to 24/25 without getting arrested or killed, you've done well for yourself lol.

                              Comment

                              Working...
                              X

                              Debug Information