Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dallas Cowboys Discussion

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Wtf Was Thattt??!?!

    Comment


    • Garrett keeps proving that he's an idiot weekly.
      "If you have one finger pointing at somebody, you have three pointing towards yourself."
      ~Nigerian Proverb

      Da riddum is too much for you.
      http://www.youtube.com/watch?v=5nKx27QrgO0

      Comment


      • I've tried to be patient with Garrett but I think I've seen enough.

        Comment


        • Imagine that. Give Romo time and he's 8 of 8 with a pass interference preventing a TD.
          Originally posted by D-Unit
          I have no clue what Bortles is all about. Has a funny name though. Sounds like a Pokemon.


          Dallas Cowboys GM -Forum Mock

          Comment


          • Originally posted by Trogdor View Post
            Imagine that. Give Romo time and he's 8 of 8 with a pass interference preventing a TD.
            + Rep, Funny how that works




            The greastest team of all time...The OKLAHOMA SOONERS!!! http://sports.espn.go.com/ncf/news/story?id=3849468

            Comment


            • Originally posted by pocketaces View Post
              Our line sucked LAST year. How do you go into this year with NO upgrades? The trash they brought in was/is a joke SMH
              Funny thing is we all knew it was trash what they brought in, and they tried to spin it to convince us these guys were gonna be respectable. I love Mo Claiborne, and i don't regret the pick AT ALL, but you'd be kidding yourself if you didn't think DeCastro would have been a stud pick up we badly needed.

              Comment


              • Dez is playing like a man today...

                Let's go defense.

                Comment


                • Wow...that's gonna be overturned....would've been huge.

                  Comment


                  • Yeah that would have completely swung the momentum in our favor. But i'll settle for a three and out. C'mon defense.

                    Comment


                    • Huge Stick By Sense!!!

                      Wooo!

                      Comment


                      • Sensabaugh... Yes.

                        Comment


                        • I thought that was for sure a first down. Hate that he probably got concussed, but that was a HUGE play by Sensebaugh. Jesus, what a hit.

                          Comment


                          • Ugh, Dez was wide open... gotta make that throw Tony!

                            Vickers saves the day, What a catch!
                            Cowboys Mock:
                            1. Myles Jack | LB | UCLA
                            2. Vernon Butler | DT | LA Tech
                            3. Karl Joseph | SS | WVU

                            Comment


                            • Originally posted by TheFinisher View Post
                              Ugh, Dez was wide open... gotta make that throw Tony!

                              Vickers saves the day, What a catch!
                              Dammit. I can't watch the game live, I have to wait till tomorrow! So did he miss him or was he covered?


                              In Bob We Trust

                              John Madden's wedding video business

                              http://www.youtube.com/watch?v=8ddPHJWkPvU

                              Comment


                              • Originally posted by Modano View Post
                                Dammit. I can't watch the game live, I have to wait till tomorrow! So did he miss him or was he covered?
                                Underthrew it but couldn't really step up. Missed throw.

                                Comment

                                Working...
                                X

                                Debug Information