Announcement

Collapse
No announcement yet.

Television Discussion Thread

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by 703SKINS202 View Post
    The Boardwalk Empire finale was epic. What a great show.

    I cannot wait to watch this.

    Comment


    • These people need to calm down on this poor scientist guy. Seriously chill out, it's not his fault you don't like the answers hes giving you.


      Originally posted by WMD
      Jesse realizing Walt was Santa Claus could really shake things up.
      Originally posted by gpngc
      I don't know how old you are, but if you can get to 24/25 without getting arrested or killed, you've done well for yourself lol.

      Comment


      • Holy **** The Walking Dead just got real real

        by BoneKrusher
        <DG> how metal unseen
        <TheUnseen> Drunken Canadian Bastard: There's an APS for that

        Comment


        • This blonde ***** is the most annoying character, ever. Kill her and get her off this show.


          Originally posted by WMD
          Jesse realizing Walt was Santa Claus could really shake things up.
          Originally posted by gpngc
          I don't know how old you are, but if you can get to 24/25 without getting arrested or killed, you've done well for yourself lol.

          Comment


          • Yaaaaaay I'm gonna get my wishhhhh. Oh make a cool character die, I ******* hate this girl. I HATE HER


            Originally posted by WMD
            Jesse realizing Walt was Santa Claus could really shake things up.
            Originally posted by gpngc
            I don't know how old you are, but if you can get to 24/25 without getting arrested or killed, you've done well for yourself lol.

            Comment


            • That was intense as ****.

              by BoneKrusher
              <DG> how metal unseen
              <TheUnseen> Drunken Canadian Bastard: There's an APS for that

              Comment


              • Good ending, that Blonde ***** needs to go tho. I hate her, shes so stupid and whines, ugh why did Dale have to stay behind and make her change her mind. Kill her!


                Originally posted by WMD
                Jesse realizing Walt was Santa Claus could really shake things up.
                Originally posted by gpngc
                I don't know how old you are, but if you can get to 24/25 without getting arrested or killed, you've done well for yourself lol.

                Comment


                • That explosion was all like

                  Still Team The Ke$ha!!!

                  [@TDWinstead]
                  Originally posted by MichaelJordanEberle (sabf)
                  Damn Ke$ha is sexy.

                  Comment


                  • TWD. What a great show.

                    Comment




                    • http://minnesotasportstwentyfourseven.blogspot.com/

                      Comment


                      • TWD... I was a little disappointed. I liked the show but I expected more from a season finale!
                        There was no WHOA! moment... just a "Ah ****" one... which is good but I hold my season finales to a higher standard!

                        Dexter... NOW THAT WAS A GREAT SHOW! I can't wait til the next one
                        ahhhhhhh
                        -Boston Red Sox-New England Patriots-Boston Celtics-

                        Comment


                        • I really enjoyed the finale. I was feeling the suspense and the mortality of their situation; it was well crafted.

                          by BoneKrusher
                          <DG> how metal unseen
                          <TheUnseen> Drunken Canadian Bastard: There's an APS for that

                          Comment


                          • Still Team The Ke$ha!!!

                            [@TDWinstead]
                            Originally posted by MichaelJordanEberle (sabf)
                            Damn Ke$ha is sexy.

                            Comment


                            • Originally posted by TitanHope View Post
                              haha... my friend and I thought the same thing. WTF are you waiting for?!
                              -Boston Red Sox-New England Patriots-Boston Celtics-

                              Comment


                              • Yep, loved the finale and can't wait for next year.

                                Honestly, at this point, I think I'll watch any show that AMC puts out. In AMC I Trust.

                                Comment

                                Working...
                                X

                                Debug Information