Announcement

Collapse
No announcement yet.

Last.fm users...

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    http://www.imeem.com/ is a pretty sick music site as well!

    Comment


    • #17
      Originally posted by Twiddler View Post
      Just downloaded it, awesome program.
      Did you get the scrobbler or the player? I don't use the player. Just the scrobbler. Make sure your time zone is right too.


      Sweet Living

      I remember 9/24/08

      Comment


      • #18
        I've been working here 12 months and i am yet to come along a blocked website, until now. So all i have to ask is this; is this porn? Or more accurately, sneaky porn?

        Comment


        • #19
          Hahaha. Nope, all it does is logs music for you. Or gives you suggestions for new music. Maybe that is why?


          Sweet Living

          I remember 9/24/08

          Comment


          • #20
            Originally posted by wingboy2999 View Post
            Hahaha. Nope, all it does is logs music for you. Or gives you suggestions for new music. Maybe that is why?
            Righto, porn addicts.

            Comment


            • #21
              I've been using this program since it was called "Audio Scrobbler." Looooong time. I think I am closing in on 25k songs logged haha...

              Comment


              • #22
                Originally posted by fenikz View Post
                just made myself one, it's kind of like this site called www.pandora.com except it keeps track of the music you listened too
                pandora is awesome so is last.fm too can't really go wrong

                sig by me.. first in ages, pm with requests

                Comment


                • #23
                  Originally posted by 7-11 View Post
                  Righto, porn addicts.
                  I didn't know they had the internet at 7-11.


                  Sweet Living

                  I remember 9/24/08

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by wingboy2999 View Post
                    I didn't know they had the internet at 7-11.
                    Have in Australia for years, guess we're just what they call, technologically awesome.

                    Comment


                    • #25
                      I wouldn't know. I don't really hang out at 7-11.


                      Sweet Living

                      I remember 9/24/08

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Jay View Post
                        I've been using this program since it was called "Audio Scrobbler." Looooong time. I think I am closing in on 25k songs logged haha...
                        Pfftttttttttt, I'm at 48773 at the moment.


                        Sweet Living

                        I remember 9/24/08

                        Comment


                        • #27
                          Word. I don't listen to stuff on my computer nearly as much as I used to this last year or so...

                          Comment


                          • #28
                            I scrobble my ipod as well. That's where I listen to the majority of my music.


                            Sweet Living

                            I remember 9/24/08

                            Comment


                            • #29
                              man. i can tell im gonna be using this site quite a bit for finding new music.

                              bonekrusher on the sig magic
                              <beans> libid dont worry man i think fondling big black men is a perfectly worthy career goal
                              <JBond> laughing so hard I am crying

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by BeansDooma View Post
                                man. i can tell im gonna be using this site quite a bit for finding new music.
                                I check it soooooooooooooooo many times a day. Mostly just to make sure my stuff gets submitted.


                                Sweet Living

                                I remember 9/24/08

                                Comment

                                Working...
                                X

                                Debug Information