Announcement

Collapse
No announcement yet.

CJ dispenses righteous justice

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • CJ dispenses righteous justice



    It needs its own thread.

    Warning: Some bad language.

    What do the vikings and marijuana have in common? Every time you put them in a bowl
    they get smoked.

    2010-2011 Super Bowl Champions
    Hint:Not the Bears.

  • #2

    Thanks to BoneKrusher Credit and Rep to him for the sig.

    Comment


    • #3
      As he's bleeding profusely and trying to hold back tears of shame, the guy nobley proclaims:

      "Bring amber lamps...*continues bleeding while looking for something to stop said bleeding*... Bring amber lance... *Stops looking for false hankies and continues to bleed*... Tell 'em if he comes back, I'ma kill that [expletive]... *continues to look down as he tries to verbally retain his shatter dignity*... I'ma kill that [deleted]..."

      I wonder if Tosh.O will do an "Internet Redemption" thing on this and have a rematch? :D
      Still Team The Ke$ha!!!

      [@TDWinstead]
      Originally posted by MichaelJordanEberle (sabf)
      Damn Ke$ha is sexy.

      Comment


      • #4
        The internet over the past few days makes 200% more sense after watching that.

        Comment


        • #5
          I now know the correct term for blood coming from your body...it is Leaking...not Bleeding.

          Comment


          • #6
















            Comment


            • #7
              I was wondering what this was about. He does kinda remind me of zangief in that second vid.

              Sig by Fenikz

              I remember NFLDC
              don't tell anyone, but Charlie Casserly is a dope fiend

              Comment


              • #8
                Thread subscribed.
                The Brian Sabean sig is no more. I disagreed with you on so many levels. And then you went out and built a dynasty. I am lame.

                Comment


                • #9
                  oh and CJ is gonna get some mad rep just for being old :P

                  Sig by Fenikz

                  I remember NFLDC
                  don't tell anyone, but Charlie Casserly is a dope fiend

                  Comment


                  • #10
                    Yeah, that was some ****. Some real charming people on that bus.

                    Also, I am mother ******.

                    R.I.P. Junior Seau

                    Comment


                    • #11




                      2 C 5:6-8 Jakob Murphy aka themaninblack

                      Comment


                      • #12




                        So, this is something that's gotta be asked... WYH Amber Lamps, or would Amber Lamps hit you?
                        Still Team The Ke$ha!!!

                        [@TDWinstead]
                        Originally posted by MichaelJordanEberle (sabf)
                        Damn Ke$ha is sexy.

                        Comment


                        • #13
                          People like that piss me off, and this video made me mad too. I hate people who continue to push and talk crap like that, I'm glad that guy that the crap beat out of him, I would have done the same thing, but sooner.
                          | Hawkeyes || Rams || Lakers || Braves || Avalanche |

                          Comment


                          • #14
                            I also love when people talk **** and lose.

                            Comment


                            • #15
                              Video of the week
                              GO RAVENS

                              Comment

                              Working...
                              X

                              Debug Information