Announcement

Collapse
No announcement yet.

The Spanish thread

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• The Spanish thread

Im learning spanish and im getting dam* good at it. So if you speak and write spanish, or are learning, this is your place.

Saludos a todos, espero y se encuentren bien. Si son de fuera del pais, favor de decirnos de que pais son. Tambien, me pueden corregir mi otorgrafia.

Sig by Bone Krusher

Hola. Me llamo Dinero al contado Drew. Me gusto queso.
    Credit to BoneKrusher for the Sig
    RIP themaninblack

Comment

Donde esta la biblioteca me llamo t-bone la araña discoteca. Discoteca, muñeca, la biblioteca esta en bigote grande, perro, manteca. Manteca, bigote, gigante, pequeño cabeza es nieve cerveza es bueno. Buenos diaz, me gusto papas fritas, el bigote de las cabras es Cameron Diaz.

Comment

Originally posted by frubulubu View Post
        Im learning spanish and im getting dam* good at it. So if you speak and write spanish, or are learning, this is your place.

Saludos a todos, espero que se encuentren bien. Si son de fuera del pais, favor de decirnos de que pais son. Tambien, me pueden corregir mi otorgrafia.
        Tu ortografia esta impecable, y si, se nota que puedes hablar espanol a muy buen nivel. Cuanto tiempo has estado aprendiendo espanol?

Props to clover_jeez!

Comment

Originally posted by Mr. Goosemahn View Post
          Tu ortografia esta impecable, y si, se nota que puedes hablar espanol a muy buen nivel. Cuanto tiempo has estado aprendiendo espanol?
          Mi padre es de desendencia Mexicana, y mi Madre es afro americana. Despues de conocer y convivir con el lado de la familia de mi padre, me empeńe aprender hablar Espańol. Tengo un aňo aproximadamente estudiando rosetta stone, y con la ayuda de mi familia, mi espanol va mejorando.

Sig by Bone Krusher

Comment

Todos odian a Chris

Comment

hijo de puta

Comment

Yo quiero Taco Bell.

worker bees can leave
                even drones can fly away
                the queen is their slave

themaninblack
                15

Comment

El Peefs cordialmente le invita en un paseo del bigote.

Comment

Originally posted by iowatreat54 View Post
                    Donde esta la biblioteca me llamo t-bone la araña discoteca. Discoteca, muñeca, la biblioteca esta en bigote grande, perro, manteca. Manteca, bigote, gigante, pequeño cabeza es nieve cerveza es bueno. Buenos diaz, me gusto papas fritas, el bigote de las cabras es Cameron Diaz.
                    Community wins!

Comment

Spanish bombs; yo te quiero infinito. Yo te quiero, oh mi corazón.

three years of college spanish and this is all I remember.

Pick the Winners Champion 2008 | 2011

Comment

Puedo ser viejo, pero estoy todavía muerto atractivo.

2 C 5:6-8 Jakob Murphy aka themaninblack

Comment

I dont understand this secret language.

Comment

So what is the correct of saying "buey" or "wey"? Or can you use both of these? No mames buey, or, no mames wey?

Sig by Bone Krusher

Comment

Originally posted by frubulubu View Post
                              So what is the correct of saying "buey" or "wey"? Or can you use both of these? No mames buey, or, no mames wey?
                              Buey is an animal, it's an ox. So if you say "No mames, buey!" you're saying 'What the f***, ox!" or something similar, depending on how you're using "no mames."

No mames,

Wey (or guey, same thing, sometimes written differently) is spanish for "dude" or "man," so "No mames, wey!" is like "What the f***, dude!"

No mames,

You can also use "wey" as "stupid" or "dumb," such as "Estas bien wey," meaning "You're really dumb."

Different ways to use the word.

Wey isn't really a word, just slang that stuck around and is used all over the place.

Buey is the correct word for ox, not slang.
                              Last edited by Mr. Goosemahn; 05-26-2010, 12:59 AM.

Props to clover_jeez!

Comment

Working...
                              X

Debug Information