Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sig Idol Voting

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ATLDirtyBirds
    started a topic Sig Idol Voting

    Sig Idol Voting

    Ok guys, this is the round that we cut it down to only 2 remaining for the Sig Idol Competition. We had 4 contestans in DHVF, ANBC, DChess, and Finz99 and the only one to survive was.... DHVF! Congrats DHVF!


    Finz-


    ANBC-


    Dchess- [/img]

  • ATLDirtyBirds
    replied
    Originally posted by CGF 216/137
    Originally posted by renegade17
    I like Finz99's.
    yeah he was actually the lone sig i had not in the elimination round but oh well. From almost eliminated in round one to 3rd place is pretty good.

    Yep, I had Finz sig as second best this round.

    Leave a comment:


  • ny10804
    replied
    Seeing as I'm not blind, I'll go with DChess's sig.

    Leave a comment:


  • DHVF
    replied
    Originally posted by ChrisCybulski
    Originally posted by diehardvikingsfan
    Originally posted by DChess
    what about:

    me:


    You:
    Nah, I have a full head of hair. How about this:
    Me:

    vs.
    You:
    Damn, those red x's sure are intimidating...
    I can see it. It's Han Solo btw.

    Leave a comment:


  • MichaelJordanEberle (sabf)
    replied
    Originally posted by diehardvikingsfan
    Originally posted by DChess
    what about:

    me:


    You:
    Nah, I have a full head of hair. How about this:
    Me:

    vs.
    You:
    Damn, those red x's sure are intimidating...

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Originally posted by renegade17
    I like Finz99's.
    yeah he was actually the lone sig i had not in the elimination round but oh well. From almost eliminated in round one to 3rd place is pretty good.

    Leave a comment:


  • DChess
    replied
    Excelcior

    Leave a comment:


  • ATLDirtyBirds
    replied
    DChess, I officially declare you the winner. As if it wasn't already known.

    Leave a comment:


  • DChess
    replied
    i would defitnaly take the chewbacca over that red x

    Leave a comment:


  • DHVF
    replied
    Originally posted by DChess
    what about:

    me:


    You:
    Nah, I have a full head of hair. How about this:
    Me:

    vs.
    You:

    Leave a comment:


  • DChess
    replied
    what about:

    me:


    You:

    Leave a comment:


  • DHVF
    replied
    Originally posted by DChess
    Originally posted by diehardvikingsfan
    Originally posted by DChess
    Originally posted by diehardvikingsfan
    Sweet, no elimination round for me! :D
    DHVF, we will battle to the death
    So it seems. This will be like
    - Me
    vs.
    - you
    Well I was gonna go with Frodo vs. Sam.....but decided not to. :?

    Leave a comment:


  • DChess
    replied
    Originally posted by diehardvikingsfan
    Originally posted by DChess
    Originally posted by diehardvikingsfan
    Sweet, no elimination round for me! :D
    DHVF, we will battle to the death
    So it seems. This will be like
    - Me
    vs.
    - you

    Leave a comment:


  • DHVF
    replied
    Originally posted by DChess
    Originally posted by diehardvikingsfan
    Sweet, no elimination round for me! :D
    DHVF, we will battle to the death
    So it seems. This will be like
    - Me
    vs.
    - you

    Leave a comment:


  • DChess
    replied
    Originally posted by diehardvikingsfan
    Sweet, no elimination round for me! :D
    DHVF, we will battle to the death

    Leave a comment:

Working...
X

Debug Information