Draft Countdown Forums

Draft Countdown Forums (http://www.draftcountdown.com/forum/index.php)
-   Off Topic (http://www.draftcountdown.com/forum/forumdisplay.php?f=46)
-   -   Freestyles/Poems/Lyrics Thread (http://www.draftcountdown.com/forum/showthread.php?t=11499)

islandboy843 07-25-2007 08:05 PM

Freestyles/Poems/Lyrics Thread
 
Pretty much self explanatory.


Put your Freestyles... Poems...anything here



Lets see who is a good lyricist on here.

Paul 07-25-2007 08:08 PM

This was tailor made for Jets_Future

Hines 07-25-2007 08:11 PM

Quote:

Originally Posted by Paul (Post 530697)
This was tailor made for Jets_Future

he was a beast (sarcasm)

bantx 07-25-2007 10:13 PM

oh god not again

etk 07-25-2007 10:15 PM

Charm City Byrdgang typin' on the keys
jets future will you stop if I say please...

Sorry, it had to be done again...

BuckNaked 07-25-2007 10:16 PM

My rims are so hot
Yours are so not
I'm riding with my twenty eights
They're even too expensive for bill gates

SWEET!!! I could probably be in Dem Franchise Boyz!

islandboy843 07-25-2007 10:17 PM

Quote:

Originally Posted by bantx (Post 531004)
oh god not again


Im trying to be serious.

JeffSamardzijaIRISH 07-25-2007 10:25 PM

Islandboy Islandboy you so thick,
your dick is as big as this stick (picks up a small stick)

No offense, you were the first name I saw.

BuckNaked 07-25-2007 10:26 PM

Quote:

Originally Posted by JeffSamardzijaIRISH (Post 531031)
Islandboy Islandboy you so thick,
your dick is as big as this stick (picks up a small stick)

No offense, you were the first name I saw.

You make jetsfuture look like a lyrical master.

islandboy843 07-25-2007 10:27 PM

Quote:

Originally Posted by JeffSamardzijaIRISH (Post 531031)
Islandboy Islandboy you so thick,
your dick is as big as this stick (picks up a small stick)

No offense, you were the first name I saw.


I don't mind.

scottyboy 07-25-2007 10:28 PM

when bucknaked sees biznatches and h03s, he makes them take off their clothes

haha thought it'd go good considering bucknaked username lol

JeffSamardzijaIRISH 07-25-2007 10:29 PM

Quote:

Originally Posted by BuckNaked (Post 531034)
You make jetsfuture look like a lyrical master.

We had rap contests at our school and some dumb kid said that. That bit said it so funny.

BuckNaked 07-25-2007 10:29 PM

Quote:

Originally Posted by scottyboy (Post 531040)
when bucknaked sees biznatches and h03s, he makes them take off their clothes

haha thought it'd go good considering bucknaked username lol

The man doesn't lie.

scottyboy 07-25-2007 10:30 PM

Quote:

Originally Posted by BuckNaked (Post 531045)
The man doesn't lie.

what can i say im talented and spit the truth.

bearfan 07-25-2007 10:30 PM

this is gonna get out of hand....

etk 07-25-2007 10:31 PM

Quote:

Originally Posted by BuckNaked (Post 531034)
You make jetsfuture look like a lyrical master.

Did he ever actually rap? I tried to go through his post history but all I found was a million posts in the rap thread and "what approach do you take thread", calling everyone haters. Good memories.

BuckNaked 07-25-2007 10:33 PM

Quote:

Originally Posted by etk (Post 531052)
Did he ever actually rap? I tried to go through his post history but all I found was a million posts in the rap thread and "what approach do you take thread", calling everyone haters. Good memories.

Probably not, he did accuse me of being a hater at least 5 times though.

Hines 07-25-2007 10:34 PM

my name is hines,and i am white
im gonna go outside and fly a kite
im a steelers fan,and im proud
let the white man speak for crying out loud
i love food and food loves me
i love this earth cuz i hug a tree

hahaha

BuckNaked 07-25-2007 10:35 PM

Quote:

Originally Posted by HinesWardJr (Post 531058)
my name is hines,and i am white
im gonna go outside and fly a kite
im a steelers fan,and im proud
let the white man speak for crying out loud
i love food and food loves me
i love this earth cuz i hug a tree

hahaha

Why do people say things like "hahaha" or "lol" in response to what they said, when what they said was horribly unhumorous?

Paul 07-25-2007 10:35 PM

Sorry I just had to pull out a JF quote.

Quote:

Originally Posted by Jets Future
"lol. well i dont care what people think about me on a computer forum. let me repeat that.a COMPUTER FORUM. seriously. how i am a pimp, i like to look fresh, and dress pimpish (if thats a word) and i would like to say that, air force ones compliment any out fit. what so ever. the shoes dont make a pimp, the pimp makes the pimp. but the air force ones compliment it."


etk 07-25-2007 10:36 PM

Quote:

Originally Posted by BuckNaked (Post 531054)
Probably not, he did accuse me of being a hater at least 5 times though.

Yeah, there were a couple of posters (myself included) who he claimed to follow him around to hate on him in every thread. I was just like...

umm, buddy

i keep it real

iite

stop hatin on the kid

itz yor boy etk

islandboy843 07-25-2007 10:40 PM

Quote:

Originally Posted by Paul (Post 531063)
Sorry I just had to pull out a JF quote.


He sounds like Damon Dash.

etk 07-25-2007 10:41 PM

Quote:

Originally Posted by Paul (Post 531063)
Sorry I just had to pull out a JF quote.

Jets future after seeing Big Mike's Love to Hate thread:

Quote:

Dammm this is going to be a big thread since there are a bunch of haters on this site.
Then DChess & BigDawg get a bunch of infractions, lol.

Edit: I swear on my life, as I was posting this 50 Cent's P.I.M.P came on shuffle. I don't know why I have that song, but ooh the irony.

jbeans187 07-25-2007 11:57 PM

dont make fun of me too much, im not claiming to be good or anything so dont take it too serious... Me and some friends were bored so we wanted to see who made the best rap, i won, btw it was just some county kids messin around

Look i can make it rain like wayne and joe
but i d much rather be pac man jones
id eat all the dots and be heavy on the blocks
my momma said im slow, but really im not
i prefer to be called screwed and chopped
R.I.P. stack bundles but i could fix **** up like tiki barber did his fumbles
when i come through i hear all y all mumbles
Its just jumbeled in my head
i wish i could rap to make a lil bread
A lot of y all think hip hop is dead,
but im the defibulator here to rehabilitate her
I spray on the mic and that is why jbeans is tight

islandboy843 07-26-2007 12:05 AM

Quote:

Originally Posted by jbeans187 (Post 531232)
dont make fun of me too much, im not claiming to be good or anything so dont take it too serious... Me and some friends were bored so we wanted to see who made the best rap, i won, btw it was just some county kids messin around

Look i can make it rain like wayne and joe
but i d much rather be pac man jones
id eat all the dots and be heavy on the blocks
my momma said im slow, but really im not
i prefer to be called screwed and chopped
R.I.P. stack bundles but i could fix **** up like tiki barber did his fumbles
when i come through i hear all y all mumbles
Its just jumbeled in my head
i wish i could rap to make a lil bread
A lot of y all think hip hop is dead,
but im the defibulator here to rehabilitate her
I spray on the mic and that is why jbeans is tight


Nice man
+rep


All times are GMT -5. The time now is 12:12 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.6.4
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.