Draft Countdown Forums

Draft Countdown Forums (http://www.draftcountdown.com/forum/index.php)
-   College Football (http://www.draftcountdown.com/forum/forumdisplay.php?f=45)
-   -   Texas DC interviewing for Titans DC jarb (http://www.draftcountdown.com/forum/showthread.php?t=45764)

JoeJoeBrown 02-12-2011 03:39 PM

Texas DC interviewing for Titans DC jarb
 
This would be funny.

TitanHope 02-12-2011 07:30 PM

He accepted the job today.

And just a correction, but Jerry Gray wasn't their DC - he was their DB Coach, which is a spot he was grossly overqualified for. It's why so many Longhorns fans were stoked by his hiring.

Why is it funny, though?

CashmoneyDrew 02-12-2011 07:38 PM

Jarb? I didn't know we had a jarb opening for the Titans. Damn, we have so many holes to fill.

JoeJoeBrown 02-13-2011 09:50 AM

Quote:

Originally Posted by TitanHope (Post 2518826)
He accepted the job today.

And just a correction, but Jerry Gray wasn't their DC - he was their DB Coach, which is a spot he was grossly overqualified for. It's why so many Longhorns fans were stoked by his hiring.

Why is it funny, though?

It was funny cuz he just joined the team. UT can't catch a break.

CashmoneyDrew 02-13-2011 10:28 AM

Yup. The vols have had a rough few years but I don't see what that has to do with this thread.

LonghornsLegend 02-13-2011 09:32 PM

Quote:

Originally Posted by CashmoneyDrew (Post 2519340)
Yup. The vols have had a rough few years but I don't see what that has to do with this thread.

He means Texas, that UT. Since it's been a merry go round with the coaches this off-season.

JoeJoeBrown 02-13-2011 09:51 PM

Quote:

Originally Posted by LonghornsLegend (Post 2519967)
He means Texas, that UT. Since it's been a merry go round with the coaches this off-season.

Yeah, it's been a whole bunch of WTF. With all of this talent it will be interesting to see how the coaching staff does to improve the terrible chemistry the team had last year.

CashmoneyDrew 02-13-2011 09:52 PM

I know. I just like teasing people about the UT stuff.

TitanHope 02-14-2011 07:35 AM

Yeah, you guys need to specify that it's Texas you're talking about when you say "UT." Otherwise, people will think you're talking about Tennessee.

:D

nrk 02-14-2011 05:11 PM

Yeah guys, stop forgetting the University of Tennessee has a football team.

^_^

critesy 02-14-2011 05:14 PM

texas did get akina back.

Brent 02-14-2011 09:48 PM

He took their jarb!



All times are GMT -5. The time now is 08:48 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.6.4
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.