Draft Countdown Forums

Draft Countdown Forums (http://www.draftcountdown.com/forum/index.php)
-   Off Topic (http://www.draftcountdown.com/forum/forumdisplay.php?f=46)
-   -   Halo: Reach/3 Tournament Thread. (http://www.draftcountdown.com/forum/showthread.php?t=52407)

Bulldogs 04-20-2012 06:47 PM

Halo: Reach/3 Tournament Thread.
 
I'm trying to gauge the amount of interest we would have in a Halo tournament. I'm thinking teams of two, and we'll see how many people we can get. So far I've got:

Bulldogs
ImBrotherCain
Jvig
APerfectScore
LTgiants
GallopingGhost
hawkeye123
Mr. Goosemahn
raiderz4life
themaninblack

Maybe:
SuperPacker

Would anybody else be interested in joining a tournament? Whichever game we get more interest in we'll do. I'd personally prefer Reach but let's see what people want to do.

Bulldogs 04-20-2012 06:48 PM

Here's the link to the last successful tournament run back in 2008. From what I've read it sounded like it was very fun.

http://draftcountdown.com/forum/show...highlight=halo

ImBrotherCain 04-20-2012 06:51 PM

I would prefer Reach but ill take either.

Bulldogs 04-20-2012 06:53 PM

I'm hoping we can get six more players so we can have six teams of two, but even if we can get two more, four teams of two isn't bad.

Jvig43 04-20-2012 06:55 PM

I would prefer three because I really hate reach even tho I still play, but either or would be good for me.

SuperPacker 04-20-2012 06:56 PM

I'll play if im on Jvigs team!

Bulldogs 04-20-2012 06:56 PM

Quote:

Originally Posted by SuperPacker (Post 2958612)
I'll play if im on Jvigs team!

Do you actually have a copy of Halo 3 or Reach, or are you just trolling?

SuperPacker 04-20-2012 06:59 PM

Quote:

Originally Posted by Bulldogs (Post 2958613)
Do you actually have a copy of Halo 3 or Reach, or are you just trolling?

I have of Halo 3, but i dont really play it and im terrible. If you need someone to play i'll try though. Theres the time difference as well.

Bulldogs 04-20-2012 07:04 PM

Quote:

Originally Posted by SuperPacker (Post 2958619)
I have of Halo 3, but i dont really play it and im terrible. If you need someone to play i'll try though. Theres the time difference as well.

I'll put you under "maybe".

SuperPacker 04-20-2012 07:11 PM

Quote:

Originally Posted by Bulldogs (Post 2958624)
I'll put you under "maybe".

Or something like 'Last resort'.

Jvig43 04-20-2012 07:12 PM

It seriously must be because youre a packer fan.

hawkeye123 04-20-2012 07:23 PM

i can join.

ImBrotherCain 04-20-2012 07:37 PM

Quote:

Originally Posted by Jvig43 (Post 2958638)
It seriously must be because youre a packer fan.

I am pretty damn good thank you.

SuperPacker 04-20-2012 07:41 PM

Quote:

Originally Posted by ImBrotherCain (Post 2958673)
I am pretty damn good thank you.

You're an exception to the rule!

ImBrotherCain 04-20-2012 07:45 PM

Also just fired up the 360 for the first time in months. Feel free to add me my GT is in my sig.

Will be playing quite a bit tomorrow as well.

Bulldogs 04-20-2012 08:18 PM

Quote:

Originally Posted by hawkeye123 (Post 2958656)
i can join.

I will add you to the list. What's your gamertag?

IBC I'll be on in an hour or so if you're still playing.

Jvig43 04-20-2012 08:24 PM

Quote:

Originally Posted by ImBrotherCain (Post 2958673)
I am pretty damn good thank you.

In my experience you are an exception. You know I like you cain.

Mr. Goosemahn 04-20-2012 08:38 PM

I'd play. I played with jvig and a couple others a while ago and IIRC I got my ass handed to me, but hopefully that won't be the case this time.

GT: Taquashaniqua

ImBrotherCain 04-20-2012 08:45 PM

Yeah... just played my first FPS in probably a year. Didn't do too bad still need a ton of practice.

Bulldogs 04-20-2012 08:47 PM

Added you to the list Goosemahn. As of now we have eight people. I'll add you and Hawkeye on XBL now.

Bulldogs 04-20-2012 09:05 PM

I'm trying to play right now but the Reach servers are screwed up. I just realized Raiders4life plays Halo too, I'll ask him if he wants to join.

Raiderz4Life 04-20-2012 09:08 PM

Fuuugh I haven't played in a pretty long time haha

If y'all don't mind the really rusty gameplay..I'm down. I prefer Reach as well.

Bulldogs 04-20-2012 09:09 PM

Quote:

Originally Posted by raiderz4life (Post 2958789)
Fuuugh I haven't played in a pretty long time haha

If y'all don't mind the really rusty gameplay..I'm down. I prefer Reach as well.

Haha, I just PM'ed you too. No problem on the rusty gameplay. I've only been playing Reach regularly for like the past week. For the most part I was off Halo for like a full year and a half.

Raiderz4Life 04-20-2012 09:35 PM

Been about 4 months for me lol Will probably log in a few games tonight and knock the rust off a bit. Its always fun.

Jvig43 04-20-2012 09:42 PM

Yeah the servers have been down which is really lame. Also BD have you checked out the new leaked screen shots for 4? Graphics look very sexy.


All times are GMT -5. The time now is 07:13 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.6.4
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.